Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Sopot
Help Desk- I linia wsparcia

Help Desk- I linia wsparcia

Devire Sp. z o.o
Sopot
praca stacjonarna
3075 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Sopot

Nr ref.: DEKKO04924

Międzynarodowa firma, która wypracowała pozycję światowego lidera dostarczając przedsiębiorstwom najwyższej jakości przetwory rybne, poszukuje osobę na stanowisko Help Desk- I linia wsparcia dla użytkowników zgłaszających problemy z szeroko pojętego zakresu IT.

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • instalacja/Konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
  • personalizacja środowiska Windows,
  • konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi,
  • aktywna współpraca z pracownikami innych działów,
  • przeprowadzanie mini szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi software/hardware,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • utrzymywanie doskonałych relacji z użytkownikami.

 

Nasz Klient zapewnia:

  • realizację ambitnych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • wykształcenie wyższe (informatyczne lub techniczne),
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
  • ogólna wiedza na temat Windows, Office, Active Directory, Outlook 2003/2010, WAN/LAN.

Help Desk- I linia wsparcia

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.