Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Miejsce pracy/
Location: Sopot
Nr ref.: DEKKO04924
Międzynarodowa firma, która wypracowała pozycję światowego lidera dostarczając przedsiębiorstwom najwyższej jakości przetwory rybne, poszukuje osobę na stanowisko Help Desk- I linia wsparcia dla użytkowników zgłaszających problemy z szeroko pojętego zakresu IT.
Do Twoich zadań będzie należeć:
- instalacja/Konfiguracja oprogramowania i sprzętu,
- personalizacja środowiska Windows,
- konfiguracja LAN/WAN, Wi-Fi,
- aktywna współpraca z pracownikami innych działów,
- przeprowadzanie mini szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi software/hardware,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- utrzymywanie doskonałych relacji z użytkownikami.
Nasz Klient zapewnia:
- realizację ambitnych zadań
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- wykształcenie wyższe (informatyczne lub techniczne),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- ogólna wiedza na temat Windows, Office, Active Directory, Outlook 2003/2010, WAN/LAN.
Help Desk- I linia wsparcia