Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. ds. Administracji Personalnej

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola obecności pracowników; Zarządzanie korespondencją; Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji; Organizacja szkoleń BHP; Rejestracja pracowników na badania medyczne; Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy;
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kadrowej

    Klient portalu Praca.pl   Tomaszów Mazowiecki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.
    22 godz.
    Wspieranie zespołu w prowadzeniu pełnej dokumentacji pracowniczej. Przygotowywanie, aktualizowanie oraz analiza zestawień i raportów kadrowych. Codzienny kontakt i obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-administracyjnych. Aktywne wsparcie Działu HR w realizacji bieżących procesów i projektów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych. rozwiązywanie...
  • Młodszy Koordynator / Młodsza Koordynatorka Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy personelu oraz układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie bazy pracowników i dbanie o...
  • Stanowisko ds. dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Prowadzenie spraw związanych z dialogiem społecznym oraz współpracą z organizacjami związkowymi. Organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem partnerów społecznych. Wspieranie kierownictwa w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji ze stroną społeczną. Obsługa...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
  • Stanowisko ds. współpracy ze związkami zawodowymi ​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie spraw dotyczących dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi występującymi w Komendzie Głównej Straży Ochrony Kolei, organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem strony społecznej, wsparcie kierownictwa we współpracy i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka​ ds. Optymalizacji Procesów HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    prowadzenie i koordynacja projektów mających na celu rozwój i usprawnienie procesów HR w organizacji; zarządzanie harmonogramem, budżetem i ryzykiem projektów; analiza potrzeb biznesowych i przekładanie ich na konkretne rozwiązania; współpraca z różnymi zespołami w celu wdrażania...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2433 dni temu
HR Administrator
LOCATION:
Gdańsk

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on the call and case management.

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers and HR Business Partners, globally.

 

We run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Performance&Compensation, and our efforts enable the business to move forward. You will contribute to deliver on selected operations and Provide professional support to designated groups within the HR organization.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as Recruitment, People Development and Performance&Compensation
  • Support the Business with self-service processes
  • Documentation of global HR processes
  • Providing recommendations to process-related problems
  • Assisting in modifying those processes when needed (process improvement)
Qualifications needed
  • 1-2 years of HR SSC experience, preferably in HR Service Delivery Model
  • Global HR processes understanding and experience
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work with HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Customer orientation
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.


At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on the call and case management.

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers and HR Business Partners, globally.

 

We run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Performance&Compensation, and our efforts enable the business to move forward. You will contribute to deliver on selected operations and Provide professional support to designated groups within the HR organization.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as Recruitment, People Development and Performance&Compensation
  • Support the Business with self-service processes
  • Documentation of global HR processes
  • Providing recommendations to process-related problems
  • Assisting in modifying those processes when needed (process improvement)
Qualifications needed
  • 1-2 years of HR SSC experience, preferably in HR Service Delivery Model
  • Global HR processes understanding and experience
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work with HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Customer orientation
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.

What you can expect from us
  • Work in an international team in a matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdańsk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development possibilities while taking part in internal projects
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Podobne oferty

  • Referent ds. ds. Administracji Personalnej

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola obecności pracowników; Zarządzanie korespondencją; Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji; Organizacja szkoleń BHP; Rejestracja pracowników na badania medyczne; Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy;
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kadrowej

    Klient portalu Praca.pl   Tomaszów Mazowiecki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.
    22 godz.
    Wspieranie zespołu w prowadzeniu pełnej dokumentacji pracowniczej. Przygotowywanie, aktualizowanie oraz analiza zestawień i raportów kadrowych. Codzienny kontakt i obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-administracyjnych. Aktywne wsparcie Działu HR w realizacji bieżących procesów i projektów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych. rozwiązywanie...
  • Młodszy Koordynator / Młodsza Koordynatorka Pracowników Tymczasowych z j. niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy personelu oraz układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie bazy pracowników i dbanie o...
  • Stanowisko ds. dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Prowadzenie spraw związanych z dialogiem społecznym oraz współpracą z organizacjami związkowymi. Organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem partnerów społecznych. Wspieranie kierownictwa w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji ze stroną społeczną. Obsługa...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
  • Stanowisko ds. współpracy ze związkami zawodowymi ​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie spraw dotyczących dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi występującymi w Komendzie Głównej Straży Ochrony Kolei, organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem strony społecznej, wsparcie kierownictwa we współpracy i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka​ ds. Optymalizacji Procesów HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    prowadzenie i koordynacja projektów mających na celu rozwój i usprawnienie procesów HR w organizacji; zarządzanie harmonogramem, budżetem i ryzykiem projektów; analiza potrzeb biznesowych i przekładanie ich na konkretne rozwiązania; współpraca z różnymi zespołami w celu wdrażania...