Firma ALPLA jest wiodącym dostawcą opakowań z tworzyw sztucznych dla największych koncernów z branży spożywczej, kosmetycznej i chemicznej. Zatrudniamy 20 800 pracowników w 178 zakładach na całym świecie. Źródłem naszego sukcesu są wysokiej jakości produkty, całkowite zorientowanie na Klienta i wysoka zdolność wytwórcza.
Do jednego z naszych zakładów poszukujemy pracownika na stanowisko:
- kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
- diagnozowanie i realizowanie potrzeb szkoleniowych,
- opracowywanie procedur personalnych,
- uczestnictwo w projektach HR,
- wsparcie Kierowników w tematach personalnych,
- wsparcie w bieżących pracach administracyjnych działu.
- wykształcenia wyższego (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia),
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,
- dobrej znajomości obsługi komputera – MS Word, MS Excel,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- komunikatywności,
- kreatywności, zaradności,
- optymizmu i pozytywnego nastawienia,
- dyspozycyjności – gotowości do wyjazdów służbowych.
- przyjazną atmosferę pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
ALPLA - Opakowania z Tworzyw Sztucznych, Spółka z o. o.
Twórz z nami nową generację rozwiązań w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych. Jesteśmy firmą rodzinną skupiającą się na zrównoważonym rozwoju i produkcji innowacyjnych systemów pakowania dla firm z różnych sektorów gospodarki. Dołącz do nas w kształtowaniu drogi do efektywnej gospodarki branżowej o obiegu zamkniętym. Zrównoważony rozwój, a w szczególności świadome korzystanie z zasobów, są motorem wszystkich działań biznesowych dla naszych klientów. Zaczynaliśmy w 1955 roku w Austrii, a obecnie 20 900 osób pracuje razem w 181 zakładach produkcyjnych w 46 krajach.