IAM - IT Operations Specialist

ING Tech Poland

Katowice

5 dni temu

IAM - IT Operations Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: /MB/GST/IAM/IAMBE/PM/KK9787
Szukamy Ciebie jeśli
  • Posiadasz znajomość tematyki dotyczącej zarządzania tożsamością 
  • Znasz zagadnienia z zakresu Active Directory / Windows
  • Masz doświadczenie we wsparciu biznesu w realizacji procesów związanych z Identity and Access Management (IAM)
  • Posiadasz zdolności analitycznego myślenia
Dodatkowo zapunktujesz za:
  • Doświadczenie w automatyzacji działań administracyjnych
  • Znajomość procesów związanych z zarządzaniem tożsamością i uprawnieniami
  • Odpowiedzialność, dotrzymywanie zobowiązań, odporność na stres, opanowanie, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji, skuteczność, terminowość, komunikatywność, kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
Jak pracujemy

 

Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za UAM dla systemów, baz danych i aplikacji. Na stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami na poziomie aplikacji wewnątrz organizacji. Do zadań należeć będzie implementacja, przeglądy, zarządzanie nowymi i istniejącymi uprawnieniami oraz rozwiązywanie codziennych problemów z dostępem do aplikacji. Ponadto ciągła optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem tożsamością na poziomie aplikacji.

 

W ING Tech Poland działamy zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban. Jesteśmy innowacyjną organizacją opierającą swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracujemy. Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych. Podstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania.

  • umowa o pracę
    taki rodzaj umowy oferujemy
  • 8:00 - 16:00
    w tych godzinach pracujemy
  • ul. Konduktorska 35, Katowice
    tutaj mieści się nasze biuro
20%- Spotkania
80%- Administracja
Pozostałe wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane informatyczne lub pokrewne)
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
W ING Tech Poland dbamy o:
Twój rozwój:
  • międzynarodowe projekty
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • szkolenia
  • certyfikaty
  • rozwój zawodowy
Twoje zdrowie, kondycję i rodzinę
  • prywatna opieka medyczna
  • strefy relaksu i rozrywki
  • karta Multisport dofinansowana 50%
  • imprezy sportowe
  • parking rowerowy
odpowiednie warunki pracy
  • dostęp do najnowszych technologii
  • laptop
  • komórka
  • dodatkowy monitor
  • przepyszna kawa
  • kuchnia
Nad Twoja rekrutacją czuwają:
Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku:

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. IT 
Specjalista ds. IT – pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN, Wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu, oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ...
Praca Specjalista ds. IT