Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przygotowywanie statystyk, raportów, prezentacji, analiz z systemu Contact Center oraz kampanii marketingowych,
- tworzenie dokumentacji i bazy wiedzy z zakresu wspieranych aplikacji,
- przygotowywanie materiałów projektowych oraz prowadzenie i utrzymanie aktualnej dokumentacji projektowej,
- współudział w tworzeniu prognoz dla Contact Center lub przedsięwzięć biznesowych.
- preferowane wykształcenie informatyczne /mile widziane wyższe/,
- umiejętność tworzenia i czytania modeli BPM oraz znajomość zapytań SQL,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym