CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Responsibilities:
- Ability to successfully communicate with customers via phone in German language on daily basis;
- Ensuring a high standard of customer services and building long-term relationships with clients;
- Communicating information about calls to the management and clients;
- Ability to identify and qualify the key aspects of a potential lead;
- Daily time management and ability to work under supervision;
- Management of sales documents in the company's internal system.
Requirements:
- Min. 1 year of professional experience in the field of Customer Service, Sales or IT support.
- Very good knowledge of German (min. C1)
- Very good command of English (min. B2);
- Well-developed communication and interpersonal skills;
- Willingness to start work in the office in Warsaw.
The Client offers:
- Standard working hours;
- Openness to relocation to Warsaw,work in the office in Warsaw;
- An employment contract that provides a basic salary and bonuses depending on sales results;
- Possibility of obtaining IT certificates;
- Great atmosphere in a team in respect of equality;
- Private Healthcare.