Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane "Wykształcenie o profilu technicznym, w szczególności w zakresie elektroenergetyki, elektryki, elektrotechniki lub kierunków pokrewnych, ewentualnie studia podyplomowe z zakresu zarządzania energią, odnawialnych źródeł energii lub poprawy efektywności energetycznej obiektów: 3) doświadczenie zawodowe: minimum 3 letni udokumentowany staż pracy na stanowisku związanym z elektryką lub elektroenergetyką lub elektrotechniką lub związanych z zarządzaniem energią, lub instalacjami OZE z systemami typu BMS lub pokrewne; 4) posiadanie uprawnień kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną; 5) biegła umiejętność obsługi komputera, w tym w szczególności z wykorzystaniem programów typu edytor tekstów, bazy danych, prezentacji, zdjęć itp. na potrzeby przygotowania sprawozdań, zestawień, opisów, dokumentacji, opracowań finansowych i technicznych; 6) biegła umiejętność korzystania z internetu dla potrzeb zdalnego sterowania i zbierania danych z urządzeń zastosowanych w urządzeniach sterujących; 7) znajomość przepisów Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Prawo energetyczne oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; 8) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 9) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) prawo jazdy kategorii B. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość problematyki samorządowej i zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej; 2) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub na rzecz jst;
Wejherowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 09.01.2026 r. godz. 14:00
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY 1 OŚWIADCZENIA: 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu ) oraz list motywacyjny (opatrzone własnoręcznym podpisem); 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie *(zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA); 3)kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4)kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, uprawnienia); 5)kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w stosunku pracy aktualne zaświadczenie, zawierające okres i formę zatrudnienia; 6)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 7)potwierdzenie zapoznania się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo* (zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA, 8)wypełnione i podpisane oświadczenie* (zgodnie ze wzorem majdującym się na stronie www.bip.ugweiherowo, w zakładce OFERTY/PRACA. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW I INFORMACJE DODATKOWE 1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Wejherowo ul. Transportowa 1,84-200 Wejherowo w Biurze Obsługi Interesanta parter, od poniedziałku do środy w godz. 7.30-15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00, w piątek od 7.30 do 14.00 w zamkniętej kopercie z adnotacją: "Nabór nr OR.2110.9.2025 na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. elektroenergetycznych w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Wejherowo" lub dostarczyć drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 stycznia 2026 r. do godz. 14.00. Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie; 2)dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane; 3)osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); 4)kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej; 5)informacja o naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ug.wejherowo.pl) w zakładce OFERTY - PRACA oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wejherowo. 7)*Druk oświadczenia, druk kwestionariusza osobowego oraz klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy są do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Wejherowo www.bip.ugwejherowo.pl w zakładce OFERTY - PRACA
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie