Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/23595/inspektor-glowny-specjalista-w-kancelarii-prezydenta-miasta Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: - obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, kierunek administracja; co najmniej 3-letni staż pracy; co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zamówień publicznych w jednostkach administracji samorządowej. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: - znajomość programów biurowych np. MS Office; - obsługa urządzeń technicznych: komputer; - znajomość podstawowych aktów prawnych: Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane, - Prawo zamówień publicznych, ogólne zasady BHP.
Pabianice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Dane kontaktowe:
422254678
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
CV Termin składania dokumentów: do dnia 07.01.2026 r. do godziny 12.00 Urząd Miejski w Pabianicach Referat Spraw Pracowniczych pok. 36 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy na stanowisko: inspektor główny specjalista w Kancelarii Prezydenta Miasta.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach