Praca.pl Praca śląskie Imielin Specjalista ds. Gospodarki Odpadami Imielin
Inspektor w referacie gospodarki komunalnej

Inspektor w referacie gospodarki komunalnej

Urząd Miasta Imielin
Imielin
praca stacjonarna
3 dni temu
Urząd Miasta Imielin
Inspektor w referacie gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Imielin
Numer: StPr/25/1700
OBOWIĄZKI:
Kompleksowa realizacja zadań w zakresie: 1) gospodarki mieszkaniowej zasobem gminy; 2) gospodarki lokalami użytkowymi; 3) zamówień publicznych. * Miejsce pracy: Urząd Miasta Imielin, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 81 * Godziny pracy: poniedziałek 7.30-17.00, wtorek - czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) wykształcenie wyższe kierunki ekonomia, prawo, administracja; 3) minimum 3-letni staż pracy; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku; 8) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o gospodarowaniu nieruchomościami, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego; 9) umiejętność sporządzania pism, umów, uchwał, decyzji, zarządzeń. 2. Wymagania dodatkowe: 1) staż pracy na podobnym stanowisku; 2) dobra organizacja pracy; 3) wysoka kultura osobista; 4) obowiązkowość, komunikatywność, zaangażowanie; 5) znajomość miasta.

Miejsce pracy:

Imielin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie będzie ustalane indywidualnie zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Miasta Imielin Regulaminem Wynagradzania.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Imielińska 81, 41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

DZIAŁ KADR


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.imielin.pl/files/files/OR25112709450.pdf


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3) List motywacyjny. 4) Kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. 5) Kserokopie świadectw pracy. 6) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 7) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne. 8) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na przedmiotowym stanowisku. 9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. 7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej w terminie do dnia 8 grudnia 2025 roku do godziny 13.00: 1) osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 15, parter), 2) na adres Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin. 8. Inne informacje: 1) Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. dokumentacji środowiskowej

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska i gospodarką odpadami. Rejestracja, weryfikacja i aktualizacja danych w bazie BDO. Wystawianie i rozliczanie dokumentów księgowych. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami....
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarowania odpadami

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres zadań podstawowych: przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska i innych wymaganych do funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z obowiązków nałożonych na przedsiębiorstwo, nadzorowanie zmian w ustawie Prawo Ochrony Środowiska, odpowiedzialność za prawidłowe,...
  • Specjalista ds. logistyki i utrzymania floty

    REMONDIS Hydrokan Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Planowanie i tworzenie harmonogramów realizacji usług. Przydzielanie i optymalne zarządzanie zasobami technicznymi oraz ludzkimi (sprzęt, załoga). Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu terenowego liczącego ok. 30 pracowników. Planowanie zadań dla załogi, nadzór nad jakością...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Logistyki i Utrzymania Floty

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Tworzenie harmonogramów i planowanie realizacji usług. Przydzielanie zasobów technicznych i ludzkich; optymalizacja pracy sprzętu i załóg. Nadzór nad zespołem terenowym liczącym ok. 30 osób. Codzienne planowanie pracy, kontrola jakości i terminowości zadań. Prowadzenie dokumentacji...