Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2) wykształcenie wyższe kierunki ekonomia, prawo, administracja; 3) minimum 3-letni staż pracy; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku; 8) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o gospodarowaniu nieruchomościami, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego; 9) umiejętność sporządzania pism, umów, uchwał, decyzji, zarządzeń. 2. Wymagania dodatkowe: 1) staż pracy na podobnym stanowisku; 2) dobra organizacja pracy; 3) wysoka kultura osobista; 4) obowiązkowość, komunikatywność, zaangażowanie; 5) znajomość miasta.
Imielin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie będzie ustalane indywidualnie zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Miasta Imielin Regulaminem Wynagradzania.
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Imielińska 81, 41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
DZIAŁ KADR
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.imielin.pl/files/files/OR25112709450.pdf
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3) List motywacyjny. 4) Kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. 5) Kserokopie świadectw pracy. 6) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 7) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne. 8) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na przedmiotowym stanowisku. 9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. 7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej w terminie do dnia 8 grudnia 2025 roku do godziny 13.00: 1) osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 15, parter), 2) na adres Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin. 8. Inne informacje: 1) Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach