Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Przeczyce, ul. 21 Stycznia 127a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Inspektor ds. Świadczeń Rodzinnych

    Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie   Konstancin-Jeziorna, ul. Rycerska 13    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych; prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka / Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Organizacji Bezpieczeństwa

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Tworzenie procedur bezpieczeństwa w obszarze odpowiedzialności oraz ich właściwe przestrzeganie w jednym z oddziałów Spółki; Interpretacja przepisów prawa na potrzeby działalności związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem oraz dostosowywanie polityk i procedur do tych zmian;...
  • Inspektor ds. BHP

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do podstawowych obowiązków należy realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), w szczególności: prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego z uprawnieniami

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn katastrof budowlanych; przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism;...
  • Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Słubice, ul. 1 Maja 35    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    7 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Inspektor ds. Zamówień Publicznych

    Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska przeprowadza postępowania o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych; przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentacje przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Referacie Organizacyjnym

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1520 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektora

W Referacie Organizacyjnym

W Urzędzie Miejskim W Toszku

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora

 

w Referacie Organizacyjnym

(1 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Inspektor w Referacie Organizacyjnym
Miejsce pracy: Toszek
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań  na danym stanowisku,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • kodeksu postępowania administracyjnego (ze szczególnym uwzględnieniem skarg i wniosków),
    • ustawy o petycjach,
    • instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • Prawo zamówień publicznych (w zakresie szacowania wartości zamówień i opisu przedmiotu zamówienia), ze szczególnym uwzględnieniem zamówień „podprogowych” (poniżej 30.000 euro),
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych ze strukturą organizacyjną, organizacją pracy i obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Toszku oraz strukturą gminnych jednostek organizacyjnych,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych oraz zdolność bezwzrokowego i szybkiego pisania na klawiaturze,
  • wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, umiejętność empatycznej i przyjaznej obsługi interesantów, w tym negocjacji, rozwiązywania i prawidłowego reagowania na sytuacje stresujące i kryzysowe, umiejętności interpersonalne,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej, samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • obsługa sekretariatu Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza, w tym w szczególności:
    • wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, obsługa poczty elektronicznej sekretariatu,
    • dbałość o funkcjonalność, porządek i estetykę sekretariatu oraz gabinetu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
    • organizacja, w tym również prowadzenie terminarza wyjazdów i spotkań Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza,
    • przyjmowanie interesantów i gości, awizowanie ich do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz zapewnienie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
    • czuwanie nad sprawnych obiegiem informacji miedzy sekretariatem a innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
    • dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej,
    • przyjmowanie i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów korespondencji wychodzącej z Urzędu Miejskiego w Toszku,
    • ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej i rejestrach prowadzonych w systemie elektronicznym przed ich przekazaniem do placówki pocztowej,
    • przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu zadekretowanej korespondencji,
    • kontrola prawidłowości pobierania i zdawania kluczy, prowadzenie książki pobierania i zdawania kluczy, odpowiadanie za pobieranie i zdawanie kluczy z sejfu.
  • prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Burmistrza Toszka, w tym:
    • bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru zarządzeń w formie pisemnej oraz elektronicznej,
    • bieżące, zgodne z wewnętrznymi regulacjami przesyłanie zarządzeń celem ich udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
    • przekazywanie zarządzeń według rozdzielnika poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu,
    • opracowywanie i przedkładanie Sekretarzowi Gminy do dnia 30. stycznia każdego roku wykazu obowiązujących zarządzeń Burmistrza Toszka wg stanu na dzień 1. stycznia danego roku kalendarzowego,
    • przekazywanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej zarządzeń Burmistrza objętych zakresem jej nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie zbioru oraz rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Burmistrza Toszka, w tym bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru w formie pisemnej oraz elektronicznej,
  • prowadzenie księgozbioru Urzędu oraz planowanie, realizacja i kontrolowanie zakupów dotyczących prasy i publikacji książkowych na potrzeby pracowników Urzędu Miejskiego w Toszku, w tym czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
  • terminowe regulowanie składek członkowskich w organizacjach, związkach, których członkiem jest Gmina Toszek,
  • zapewnienie wywieszenia flagi państwowej i odpowiednio flagi okazjonalnej na budynku Urzędu Miejskiego w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także z okazji uroczystości oraz rocznic i świąt państwowych, współpraca z Referatem Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk, prac społecznie użytecznych, robót publicznych, nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne, w tym w szczególności: przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy osób skierowanych i jego rozliczanie, wydawanie opinii i zaświadczeń, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i właściwym sądem w tym zakresie,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i doręczaniem pism prokuratorskich, sądowych, urzędowych w przypadku niemożności ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
  • opracowywanie, aktualizacja instrukcji z zakresu zabezpieczenia budynku Urzędu, dokumentów i pieczęci oraz kontrola jej przestrzegania przez pracowników Urzędu,
  • pomocniczo realizacja i kontrolowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
  • w porozumieniu z Kierownikiem Referatu terminowe i rzetelne udzielanie informacji publicznej w zakresie wynikającym z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności, rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących realizacji powierzonych czynności,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku oraz samodzielnymi stanowiskami pracy,
  • dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.


Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Przeczyce, ul. 21 Stycznia 127a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Inspektor ds. Świadczeń Rodzinnych

    Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie   Konstancin-Jeziorna, ul. Rycerska 13    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych; prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka / Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Organizacji Bezpieczeństwa

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania: Tworzenie procedur bezpieczeństwa w obszarze odpowiedzialności oraz ich właściwe przestrzeganie w jednym z oddziałów Spółki; Interpretacja przepisów prawa na potrzeby działalności związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem oraz dostosowywanie polityk i procedur do tych zmian;...
  • Inspektor ds. BHP

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do podstawowych obowiązków należy realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), w szczególności: prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego z uprawnieniami

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
  • Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn katastrof budowlanych; przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism;...
  • Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Słubice, ul. 1 Maja 35    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    7 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Inspektor ds. Zamówień Publicznych

    Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska przeprowadza postępowania o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na potrzeby komórek organizacyjnych; przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentacje przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową...