Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Zduńska Wola Archiwista Zduńska Wola
Inspektor w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

Inspektor w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli
Zduńska Wola
praca stacjonarna
3534 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162489
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 sierpnia 2014 r.

Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi archiwum
  • w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.2

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy
    ul. Zielona 15
    98-220 Zduńska Wola

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zduńska Wola

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie uporządkowanej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych w celu jej archiwizacji,
  • prowadzenie ewidencji przyjętej do archiwum dokumentacji, dokonywanie zmian w ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczanie środków ewidencyjnych w celu sprawnego funkcjonowania archiwum odnośnie udostępniania akt pracownikom,
  • prowadzenie składnicy dokumentów w budynku Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowania dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno- biurowa w siedzibie urzędu,
    Obsługa klientów wewnętrznych,
    Praca wymagająca sprawności obu rąk.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy.
    Praca przy naturalnym i sztucznym świetle.
    Miejsce pracy- poddasze oraz piwnica budynku I-piętrowego.
    Drzwi w pokojach o szerokości 80 cm.
    Brak podjazdów, windy, toalety dla niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • kurs archiwalny I stopnia,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizowania dokumentacji,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • dokładność, skrupulatność oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe profilowane ze znajomością archiwizacji,
  • 1 rok doświadczenia w prowadzeniu archiwum,
  • umiejętność obsługi komputera w tym MS

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...