- Ogłoszenie nr: 172423
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 sierpnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Turku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Wydziale Prewencji KPP w Turku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Turku
62-700 Turek, Legionów Polskich 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Turek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa sekretariatu Wydziału Prewencji,
- prowadzenie gospodarki mandatowej funkcjonariuszy KPP w Turku w formie zaopatrzenia, dystrybucji, ewidencji i rozliczania bloczków mandatów karnych,
- dokonywanie sprawdzeń w systemach informatycznych typu: KSIP, CEL, SESPOL, na potrzeby funkcjonariuszy Wydziału Prewencji
- przygotowywanie dokumentów ostatecznie załatwionych do wybrakowania oraz przekazanie do składnicy akt KPP w Turku, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zasad archiwizowania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymuszona pozycja ciała - pozycja siedząca
Stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, niszczarka.Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Wejście do budynku oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku znajduje się winda.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z pracą biurową
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych,
- umiejętność analizy i syntezy,
- praca w administracji publicznej (2 lata)
- przeszkolenie z OIN oraz dostęp do informacji o klauzuki
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów