Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Inspektor w Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji w Gdyni

Komenda Miejska Policji w Gdyni

Gdynia

1565 dni temu


  • Ogłoszenie nr: 157665
  • Data ukazania się ogłoszenia: 07 lutego 2014 r.

Komenda Miejska Policji w Gdyni

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji w Gdyni

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Gdyni
    ul. Portowa 15
    81-350 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie dokumentacji wpływającej do wydziału i wydawanie jej osobom uprawnionym,
  • aktualizowanie, wypożyczanie i zapoznawanie pracowników wydziału z przepisami resortowymi oraz innymi aktami prawnymi,
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów ostatecznie zakończonych i sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt w KMP w Gdyni,
  • sporządzanie protokołów brakowania akt,
  • sporządzanie kwartalnych zestawień dla celów statystycznych w oparciu o rejestry podstawowe i pomocnicze.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca biurowa przy komputerze, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca wymaga przemieszczania się w budynku - budynek wyposażony w windę.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • biegła obsługa komputera (znajomość pakietu OpenOffice)
wymagania dodatkowe
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (592)
Wałbrzych (38)
Legnica (53)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (163)
Toruń (95)
Lubelskie:
Lublin (105)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (804)
Tarnów (35)
Nowy Sącz (34)
Mazowieckie:
Warszawa (1718)
Radom (62)
Płock (36)
Opolskie:
Opole (113)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (85)
Przemyśl (15)
Podlaskie:
Białystok (98)
Suwałki (31)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (326)
Gdynia (133)
Słupsk (35)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (94)
Elbląg (25)
Ełk (11)
Wielkopolskie:
Poznań (483)
Kalisz (45)
Konin (33)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (258)
Koszalin (60)
Kołobrzeg (28)
Auchan (141)
Tesco (391)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (13)
ABB (50)
Accenture (154)
Luxoft (174)
PKO BP (0)
KPMG (35)
Orange (12)
IKEA (5)
Budimex (31)

Rekrutują z Praca.pl