
- Ogłoszenie nr: 176566
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 stycznia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Będzinie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw wsparcia technicznego i obsługi baz danych
- w Zespole Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Będzinie
ul. Bema 1, 42-500 Będzin
Miejsce wykonywania pracy:
- Będzin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Diagnozowanie, rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych oraz sieci komputerowych.
- Instalowanie, konfigurowanie i testowanie oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego.
- Rejestrowanie, modyfikowanie, aktualizowanie oraz dokonywanie merytorycznej kontroli formularzy pod względem poprawności oraz kompletności wypełnionych danych, w policyjnym systemie informatycznym KSIP w celu rzetelnego gromadzenia danych.
- Przetwarzanie informacji oraz dokonywanie sprawdzeń i analiz w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych za pośrednictwem łączności radiowej i przewodowej w celu dostarczenia aktualnych danych.
- Administrowanie urządzeniami komputerowymi przeznaczonymi do obsługi systemów policyjnych i pozapolicyjnych.
- Udzielanie instruktaży w zakresie prawidłowego wprowadzania danych do systemu KSIP zgodnie z zapotrzebowaniem funkcjonariuszy KPP oraz podległych komisariatów w celu zapewnienia odpowiedniej jakości podczas wprowadzania danych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu z możliwością wyjazdów do podległych Komisariatów o charakterze biurowym przy użyciu sprzętu informatycznego, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. System pracy dwuzmianowy pod presją czasu. Przenoszenie, obsługa i naprawa sprzętu komputerowego, udział w zaopatrzeniu sprzętu i jego transporcie.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Będzinie. Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub praca w obszarze administracyjno - biurowym.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa programów komputerowych Word, Excel, Open Office,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- rzetelność,
- dokładność,
- umiejętność pracy w grupie.
- wykształcenie: średnie, kierunek informatyczny,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1,5 roku doświadczenia zawodowego w komórkach informatycznych,
- prawo jazdy kat. B,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne,
- uprawnienia do obsługi sprzętu radiowego UKF,
- przeszkolenia z zakresu informatycznego,
- znajomość zagadnień i procedur związanych z serwisowaniem sprzętu komputerowego,
- znajomość technologii sieci komputerowych i urządzeń sieciowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów