Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
155 dni temu
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 154198

Warunki pracy


  • Zagrożenie korupcją
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na VIII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
  • Zainstalowana winda

Zakres zadań

  • Koordynuje współpracę z zespolonymi służbami, inspekcjami i strażami w województwie oraz organami niezespolonej administracji rządowej.
  • Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnego w zakresie dotyczącym usprawnienia funkcjonowania administracji publicznej.
  • Kontroluje jednostki samorządu terytorialnego w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacji prawnej.
  • Prowadzi listę organizacji pozarządowych, uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
  • Załatwia sprawy w imieniu Wojewody, w tym wydaje postanowienia i decyzje administracyjne w zakresie udzielonego przez Wojewodę upoważnienia.
  • Prowadzi postępowania administracyjne, w tym nadzwyczajne, związane z listą organizacji pozarządowych, uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
  • Uczestniczy w charakterze przedstawiciela Wojewody w komisjach konkursowych, powołanych w ramach otwartego konkursu ofert na powierzenie prowadzenia punktów przeznaczonych na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy/doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym i samorządzie województwa
  • Umiejętności analityczne, komunikatywność
  • Odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o profilu: ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym.