Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
1676 dni temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 53370

Warunki pracy

Praca w terenie, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie i przeprowadzanie planowanych kontroli problemowych w zakresie: organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych zgodnie z wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz poprawności prowadzenia dokumentacji medycznej (pracownik wykonujący zawód medyczny). Opracowywanie materiałów pokontrolnych tj.: protokołów, zaleceń pokontrolnych, oraz materiałów pokontrolnych do BIP
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie planowanych kontroli problemowych w zakresie: prawidłowości realizacji programu i finansowania stażu podyplomowego lekarzy/ lekarzy dentystów oraz warunków i wymagań jakim powinny odpowiadać podmioty lecznicze uprawnione do odbywania w nich stażu podyplomowego. Opracowywanie materiałów pokontrolnych tj.: projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz materiałów pokontrolnych do BIP
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli sprawdzającej w celu oceny realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych, przeprowadzanie kontroli doraźnych wynikających ze skarg i wniosków wpływających do Wydziału dotyczących zastrzeżeń w funkcjonowaniu podmiotów wykonujących działalność leczniczą
  • Analizowanie wyników z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie sprawozdań z kontroli podmiotów leczniczych w celu dostarczania aktualnej informacji na temat ich prawidłowego funkcjonowania, najczęściej występujących nieprawidłowości i podjętych działaniach naprawczych w tym zakresie w systemie półrocznym i rocznym
  • Przygotowywanie cotygodniowej informacji dotyczącej sytuacji w szpitalach funkcjonujących na terenie małopolski

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe medyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy w zawodzie medycznym- potwierdzone kopiami dokumentów
  • wykonywanie zawodu medycznego potwierdzone kopią prawa wykonywania zawodu
  • znajomość przepisów i umiejętność stosowania prawa w praktyce: Ustawa o działalności leczniczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, Ustawa o zawodach lekarza i lekarza dentysty, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie stażu podyplomowego lekarza i lekarza dentysty
  • znajomość problematyki organizacji ochrony zdrowia
  • znajomość kpa, ustawy o służbie cywilnej i struktur administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie ochrony zdrowia
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • odporność na stres, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia