Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 57191
Warunki pracy
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Weryfikowanie i zatwierdzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań z wykonania budżetu wojewody składanych przez dysponentów środków budżetowych w celu sporządzenia zbiorczych sprawozdań w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa (TREZOR)
- Weryfikowanie i zatwierdzanie kwartalnych sprawozdań w zakresie rozliczania dotacji na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej
- Weryfikowanie i zatwierdzanie kwartalnych sprawozdań w zakresie operacji finansowych, w celu uzyskania informacji na temat należności i zobowiązań budżetu państwa oraz sporządzenia zbiorczych sprawozdań poprzez odpowiednią aplikację Ministerstwa Finansów
- Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych w celu uzyskania informacji na temat realizacji budżetu wojewody i przekazania do Ministerstwa Finansów w systemie TREZOR
- Sporządzanie zbiorczych sprawozdań w zakresie operacji finansowych w celu uzyskania danych statystycznych (odnośnie należności i zobowiązań) i przekazania ich do GUS
- Przygotowywanie kwartalnych, zbiorczych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w celu dostarczenia danych statystycznych
- Weryfikowanie w systemie Statystyki w Ochronie Zdrowie (SSRMZ) danych dotyczących stanu zobowiązań podmiotów leczniczych m.in. Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej z województwa małopolskiego, niektórych jednostek budżetowych oraz wprowadzanie danych do systemu rejestracji pomocy publicznej (SRPP) w zakresie udzielanej przez Wojewodę Małopolskiego pomocy publicznej, w tym pomocy publicznej w rolnictwie i rybołówstwie
- Sporządzanie jednostkowych i zbiorczych sprawozdań z budżetu zadaniowego BZ-1 w zakresie wykonania i zobowiązań dysponenta głównego i dysponenta części w aplikacji TREZOR BZ
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych w zakresie sporządzania sprawozdań z wykonania procesów o których mowa w ustawie o finansach publicznych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność pracy na komputerze oraz znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z programu finansowo- księgowego obsługującego moduł sprawozdawczości oraz systemu TREZOR
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność