Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1539 dni temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 61139

Warunki pracy

• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
• Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
• Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• W budynku winda, architektoniczne bariery w postaci schodów między kondygnacjami, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji,
• Stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy oraz inne urządzenia biurowe - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej - praca z dokumentami

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw związanych z weryfikacją wniosków o legalizację zatrudnienia i pobytu złożonych przez cudzoziemca lub pracodawcę. Analizowanie dokumentów dołączonych do wniosków oraz ustalenie przesłanek do wszczęcia postępowania administracyjnego w celu zalegalizowania zatrudnienia i pobytu cudzoziemców na terenie RP.
  • Przygotowywanie projektów pism, zawiadomień, wezwań, decyzji oraz decyzji dotyczących odmowy wszczęcia postępowania, występowanie do właściwych organów o opinie w sprawach cudzoziemców w celu wydania rozstrzygnięcia sprawy.
  • Wykonywanie czynności technicznych polegających na: przygotowywaniu dokumentacji w sprawach cudzoziemców, w tym zakładanie akt sprawy zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz przyporządkowanie do akt wpływającej dokumentacji uzupełniającej.
  • Aktualizacja danych wprowadzonych do systemów informatycznych ZC, Chronos, Pobyt. oraz rejestrowanie wniosków w systemie Pobyt.
  • Archiwizowanie i przekazywanie akt prowadzonych spraw do archiwum zakładowego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze stosowania prawa w praktyce
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o cudzoziemcach, o ochronie danych osobowych
  • odporność na stres
  • umiejętność nawiązania kontaktu z klientami, w tym nie znającymi dobrze języka polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • spostrzegawczość
  • systematyczność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność w pracy w zespole
  • otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe