Inspektor

Urząd Gminy Pawłowice
Pawłowice
praca stacjonarna
dziś wygasa4 dni temu
Urząd Gminy Pawłowice
Inspektor
Miejsce pracy: Pawłowice
Numer: StPr/25/0632
OBOWIĄZKI:
1. prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy, w tym m.in.: a. badań lekarskich (wstępnych i okresowych) oraz kierowanie na badania lekarskie dodatkowe, b. kierowanie na szkolenia, c. przyjmowanie wniosków na medale i odznaczenia dla członków OSP, d. przyjmowanie sprawozdań rocznych z jednostek OSP i wprowadzanie danych do systemu statystycznego, e. organizacja turnieju wiedzy pożarniczej oraz zawodów strażackich na poziomie gminy, f. weryfikacja oświadczeń świadków złożonych przez członków OSP ubiegających się o przyznanie świadczenia ratowniczego w celu ich potwierdzenia przez Wójta, 2. koordynacja i współpraca w zakresie realizowanych zadań ochrony przeciwpożarowej w gminie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie, 3. realizacja gospodarki finansowej i rzeczowej: a. przygotowywanie procedur zakupu sprzętu i usług, umundurowania i wyposażenia jednostek OSP celem utrzymania gotowości bojowej jednostek i ich rozliczanie, b. sprawy ubezpieczeń pojazdów samochodowych będących na stanie jednostek, zawodów strażackich oraz sekcji osobowych biorących udział w akcjach, c. przygotowywanie umów z konserwatorami sprzętu technicznego i Komendantem Gminnym OSP, d. pomoc w prowadzeniu ksiąg inwentarzowych i likwidacji sprzętu będącego na stanie jednostek, e. naliczanie ekwiwalentu za udział działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu, zawodach lub ćwiczeniu oraz zabezpieczaniu terenu. 4. współpraca z Policją w zakresie realizacji umowy dotyczącej rekompensaty pieniężnej za ponadnormatywne służby oraz umów dotacji, 5. przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń lub procesji i informowanie służb porządkowych Policja, Gminny Zespół Komunalny, 6. przygotowanie decyzji na przeprowadzenie imprezy masowej w oparciu o przedłożoną dokumentację, 7. przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania imprezy rozrywkowej. Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy Godzina zakończenia pracy: 15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM: 1. wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, administracja), 2. udokumentowany 3-letni staż pracy, 3. obywatelstwo polskie, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia. 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 2. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 4. prawo jazdy kategorii B, 5. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.

Miejsce pracy:

Pawłowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Małgorzata Sklanny
324756349


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora 1/2 etatu w Referacie Spraw Obywatelskich - do dnia 5 grudnia 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Małgorzatę Sklanny Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich, pod numerem telefonu 32 4756 349; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy. 5. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Pawłowice obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępna pod adresem https://bip.pawlowice.pl/bipkod/36234501.


Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny podpisane odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia studiów), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 6. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice. https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;