Inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Częstochowa
praca stacjonarna
4 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Inspektor
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1532
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału; 2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale; 3) zapewnienie obsługi procedury dokonywania zgłoszeń, naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa sygnalistów; 4) przestrzeganie w wydziale tajemnic ustawowo chronionych; 5) obsługa korespondencji wpływającej na pocztę mailową; 6) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów; 7) opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części związanej z zakresem czynności w zakresie planowania dochodów i wydatków oraz sporządzania harmonogramu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność, sumienność, odpowiedzialność
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

- wykształcenie i staż pracy: średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy; wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); - nieposzlakowana opinia; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej; znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń: o samorządzie powiatowym; o pracownikach samorządowych; Kodeks postępowania administracyjnego; Prawo zamówień publicznych; Kodeks cywilny; o ochronie danych osobowych; o finansach publicznych; o ochronie sygnalistów; w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Prawo o ruchu drogowym. inne: biegła znajomość obsługi komputera; umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 950 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Edyta Wiśniewska Katarzyna Jendrasiak
343706180


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Szczegółowe informacje, wymagane dokumenty i druki oświadczeń do pobrania znajdują się w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Aplikuj teraz