Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Inspektor

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie

Szczecin i teren woj. zachodniopomorskiego

157 dni temu

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin i teren woj. zachodniopomorskiego
Ogłoszenie o naborze Nr 27316

Warunki pracy

Praca w środowisku biurowym głównie w siedzibie urzędu. Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Pomieszczenia biurowe WINB zlokalizowane są na IV piętrze budynku ZUW w Szczecinie - wejście po schodach.

Zakres zadań

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu II instacji
  • Rozpatrywanie odwołań i zażaleń dotyczacych rozstrzygnięć powiatowych organów nadzoru budowlanego oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
  • Prowadzenie postępowań w trybie skargowym, przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi obywateli
  • Przyjmowanie klientów celem udostępienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnien
  • Kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kanceleryjną, ewidencjonowanie danych dotyczących toczących się postępowań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność obsługi komputera
  • samodzielność w pracy i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w administracji publicznej
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (775)
Wałbrzych (58)
Legnica (124)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (186)
Toruń (104)
Lubelskie:
Lublin (233)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (951)
Tarnów (61)
Nowy Sącz (43)
Mazowieckie:
Warszawa (2065)
Radom (179)
Płock (50)
Opolskie:
Opole (186)
Nysa (69)
Podkarpackie:
Rzeszów (143)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (39)
Łomża (30)
Pomorskie:
Gdańsk (456)
Gdynia (191)
Słupsk (64)
Śląskie:
Katowice (492)
Częstochowa (169)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (159)
Elbląg (65)
Ełk (48)
Wielkopolskie:
Poznań (607)
Kalisz (79)
Konin (67)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (339)
Koszalin (75)
Kołobrzeg (44)
Auchan (86)
Tesco (118)
Inditex (39)
OBI (9)
PKP (9)
STRABAG (4)
ABB (99)
Accenture (209)
Carrefour (160)
PKO BP (314)
KPMG (37)
Orange (31)
IKEA (39)
Budimex (19)

Rekrutują z Praca.pl