Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Ogłoszenie o naborze Nr 34224
Warunki pracy
Praca biurowo – administracyjna, w godzinach pracy systemu codziennego tj, od poniedziałku do piątku w godz. 07:30- 15:30.Praca w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, możliwe wyjazdy służbowe.
Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Obiekt nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie może stwarzać problemy
w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych oraz niedostosowanych drzwi.
Zakres zadań
- Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta powiatowego,
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej,
- Prowadzenie spraw związanych z systemem uposażeń, wyróżnień i awansów strażaków oraz wynagrodzeń i wyróżnień pracowników cywilnych,
- Przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów i pism komendanta powiatowego z zakresu spraw osobowych,
- Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy, oraz współpraca w tym zakresie z instytucjami realizującymi świadczenia emerytalno – rentowe,
- Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy,
- Analizowanie staniu poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizacja zadań z zakresu wyszkolenia zawodowego,
- Rozliczanie czasu pracy i służby strażaków oraz pracowników cywilnych,
- Nadzór nad sporządzaniem opinii służbowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
- Realizacja zadań związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez członków korpusu służby cywilnej oraz z zakresu rozwoju zawodowego,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z opisem i wartościowaniem stanowisk w służbie cywilnej,
- Prowadzenie rejestrów zawartych umów zlecenia i o dzieło związanych z bezosobowym funduszem wynagrodzeń,
- Planowanie i organizacja szkoleń na potrzeby komendy powiatowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej a także przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- Znajomość przepisów prawa pracy w tym Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie oraz przygotowywania pism o charakterze urzędowym,
- Znajomość programów użytkowych: Word, Excel, Płatnik,
- Samodzielne organizowanie stanowiska pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dokładność i terminowość.