Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1968 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 38874

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5. Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2.465,97 zł brutto + dodatek za wysługę lat

Zakres zadań

  • Zaopatrywanie wydziałów KWP oraz jednostek terenowych Policji garnizonu zachodniopomorskiego w środki czystości i środki dezynfekujące
  • Dokonywanie zakupów środków czystości i środków do dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania procedur przetargowych
  • Wystawianie dowodów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu w obowiązującym programie komputerowym
  • Udział w komisjach przetargowych i inwentaryzacyjnych
  • Nadzór nad realizacją postanowień Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu użyczonego do jednostek zewnętrznych oraz użyczonych przez jednostki zewnętrzne
  • Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w celu zasadnego ich opłacenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego administracji publicznej
  • znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość Ustawy o rachunkowości
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych