Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 40938
Warunki pracy
- praca biurowa 4 godziny na dobę, średnio 20 tygodniowo;- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- pomieszczenie biurowe znajduje się na drugim piętrze budynku głównego;
- w budynku komendy jest winda oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
- czynniki utrudniające wykonywanie zadań - wysiłek fizyczny.
Zakres zadań
- Rejestrowanie danych o wszczętych, prowadzonch i zakończonych postępowaniach przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń (zbiór manualny) oraz bazie informatycznej "RSD", w tym: odnotowywanie danych w rejestrach, kontrolowanie prowadzonych rejestrów pod kątem kompletności przekazywanych danych, informowanie o nieprawidłowościach w ich przekazywaniu,
- Prowadzenie rejestru spraw zawieszonych oraz przechowywanie akt kontrolnych takich postepowań. Bieżąca kontrola terminu zlecenia sprawdzenia podstawy zawieszenia (co najmniej raz na 3 m-ce); comiesięczne przedładanie naczelnikowi zestawienia takich spraw,
- Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych, w tym: prowadzenie ewidencji dowodów rzeczowych i mienia zabezpieczonego; przechowywanie dowodów w magazynie; realizowanie poleceń prokuratur i sądów w zakresie wydania lub przekazania dowodów rzeczowych w przypadku zmiany dysponenta; podejmowanie czynności zmierzajacych do likwidacji niepodjętych depozytów,
- Przechowywanie akt głównych postępowań umorzonych w tzw. trybie rejestrowym, w tym: prowadzenie osobnego rejestru pomocniczego; przesyłanie odpisów decyzji procesowej stronom postępowania; odnotowywanie danych o uprawomocnieniu się decyzji; przedładanie akt naczelnikowi w przypadku złożenia zażalenia na wydane postanowienie;
- Przechowywanie akt kontrolnych postępowań zakończonych do czasu upływu terminu do złożenia ich w Składnicy Akt; archiwizacja całości dokumentacji;
- Przeprowadzanie inwentaryzacji depozytów (półrocznych i rocznych).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
- Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji;
- Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne";
- Samodzielność;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Komunikatywność;
- Umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe