Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1790 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 48660

Warunki pracy

- praca samodzielna biurowo – administracyjna
- praca w siedzibie urzędu
- praca w pomieszczeniu biurowym
- praca w godzinach 8.15-16.15
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim piętrze budynku
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w windę, brak podjazdów
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

Zakres zadań

  • odpowiada za obsługę punktu odbioru i wysyłania korespondencji przesyłanej systemem EZD, celem sprawnego rozdysponowywania korespondencji trafiającej do Zarządu
  • rejestrowanie i przesyłanie korespondencji faxowej w systemie EZD za pośrednictwem aplikacji RIGHTFAX, celem właściwego jej obiegu
  • prowadzenie pomocniczych urządzeń kancelaryjnych w zakresie dokumentacji jawnej, w celu rejestracji w nich odpowiednich dokumentów
  • realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem i wysyłaniem dokumentów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych przetwarzanych przez Zarząd Operacyjno-Śledczy Komendy Głównej Straży Granicznej
  • ocena przydatności dokumentów manipulacyjnych o krótkotrwałym znaczeniu, zaewidencjonowanych w pomocniczych urządzeniach ewidencyjnych w celu bieżącego ich brakowania oraz brakowanie dokumentacji po upływie okresów jej przechowywania
  • pobieranie i przechowywanie materiałów piśmiennych i biurowych dla Zarządu w celu ich dystrybucji wśród funkcjonariuszy i pracowników ZOŚ KGSG
  • koordynacja współpracy ZOŚ KGSG z BOI KGSG w zakresie funkcjonowania i obiegu dokumentów w EZD, celem sprawnego działania systemu i rozwiązywania bieżących problemów związanych z jego funkcjonowaniem oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno-biurowym
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • czytelny charakter pisma
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • skrupulatność
  • terminowość
  • odpowiedzialność
  • rzetelność
  • zaangażowanie w realizację zadań
  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, drukarka, skaner
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe