Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1709 dni temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51805

Warunki pracy

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach 8.15 – 16.15,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- dojście i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów niejawnych zawierających informacje niejawne w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w komórkach organizacyjnych KGSG, obsługiwanych przez Kancelarię Tajną,
  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych w komórkach organizacyjnych KGSG, obsługiwanych przez Kancelarię Tajną,
  • prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania oraz oznaczania materiałów niejawnych przez wykonawców w celu zapewnienia właściwej ochrony tych materiałów,
  • rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników komórek organizacyjnych KGSG obsługiwanych przez Kancelarię Tajną w przypadku rozwiązania stosunku służby lub pracy, albo przeniesienia do dalszego wykonywania obowiązków służbowych w innej komórce organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej lub jednostce organizacyjnej Straży Granicznej, bądź też w przypadku długotrwałego zwolnienia lekarskiego, w celu stwierdzenia zgodności stanu ewidencyjnego z faktycznym,
  • kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie akt w celu przekazania ich do właściwego archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów niejawnych
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • czytelny charakter pisma;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • skrupulatność;
  • terminowość;
  • odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych krajowych, UE i NATO,
  • przeszkolenie kancelaryjne, z archiwistyki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • obsługa komputera.