Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 55779
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- wysiłek fizyczny,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych zapewniając ich prawidłowy obieg, a także prowadzenie aplikacji „WOIN/KT” w systemie informatycznym w celu zapewnienia informacji o przepływie dokumentów niejawnych,
- Prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego komisariatu, przyjmowanie do składnicy akt z poszczególnych komórek organizacyjnych materiały ostatecznie zakończone, nadzorowanie sposobu przygotowania materiałów do archiwizacji zgodnie z przepisami w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
- Brakowanie materiałów niearchiwalnych kategorii B, BE, BC planując czynności związane z niszczeniem dokumentów zakwalifikowanych do wybrakowania z wyprzedzeniem czasowym od 1 kwartału do 1 roku w celu zapewnienia płynności ruchu akt w składnicy archiwalnej. Przekazywanie materiałów archiwalnych kategorii A do składnicy akt KMP w Bydgoszczy,
- Przyjmowanie i archiwizowanie dokumentów niejawnych ostatecznie zakończonych od pracowników sprawdzając kompletności (liczba stron, załączników), odnotowywanie tego faktu w dziennikach ewidencyjnych i w aplikacji „WOIN/KT” w celu bieżącej aktualizacji stanu faktycznego posiadania dokumentów niejawnych,
- Nadzorowanie nad poprawnością wykonywanych dokumentów niejawnych przez pracowników oraz egzekwowanie i koordynowanie zwrotu dokumentów po wykorzystaniu w celu uniknięcia zbędnego gromadzenia dokumentacji niejawnej,
- Sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych pobranych przez pracowników komisariatu w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym,
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia,
- Udostępnianie funkcjonariuszom oraz instytucjom materiałów złożonych do składnicy akt w celu umożliwienia realizacji czynności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub 1 rok pracy kancelaryjno-biurowej,
- Właściwe planowanie i organizacja pracy,
- Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.; Dz. U. z 2019 r., poz. 742).