Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 64599
Warunki pracy
- praca kancelaryjno-biurowa- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax
- możliwość poruszania się po głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) – winda znajdująca się w budynku ułatwia dostęp do poszczególnych pięter dla osób niepełnosprawnych
- ograniczona możliwość poruszania się w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny)- brak windy
- brak toalet przystosowanych dla inwalidów w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu
Zakres zadań
- prowadzenie głównej ewidencji finansowej w zakresie przydzielanych dla Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu limitów finansowych oraz realizowanych przez Wydział wydatków, w ujęciu na rozdziały 75401(CBŚP), 75402 (BSW KGP),75404 (KWP) i 75405 (KMP i KPP) oraz sporządzanie w tym zakresie stosownej analizy
- końcowe weryfikowanie dostarczanych dokumentów księgowych (faktur, rachunków, dokumentów obrotu magazynowego, protokołów przyjęcia itp.) pod względem poprawności merytorycznej ich przygotowania w poszczególnych komórkach Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu, do dalszej realizacji finansowej lub wykorzystania służbowego w gospodarce majątkiem
- opracowywanie i weryfikowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji, w celu zapewnienia rzetelności zawartych w nich danych oraz terminowości ich przekazywania (przesyłania)
- uzgadnianie i bieżące porównanie, z poszczególnymi sekcjami i zespołami Wydziału Transportu, wykorzystanych środków w ramach przyznanych limitów finansowych
- nadzór nad prawidłowym przechowywaniem i przygotowaniem od archiwizacji dokumentów zespołu finansowego w Wydziale Transportu
- zastępowanie w niezbędnym zakresie podczas nieobecności specjalisty ds. ewidencyjno-finansowych Wydziału Transportu
- współpraca z przedstawicielami innych wydziałów KWP w celu realizacji sprawozdań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
- obsługa komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” i „Excel”
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i wnioskowania
- komunikatywność
- samodyscyplina
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowości i finansów publicznych
- dostęp do informacji niejawnych
- znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość zasad gospodarki materiałowej
- prawo jazdy kat. B