Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1390 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 64599

Warunki pracy

- praca kancelaryjno-biurowa
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax
- możliwość poruszania się po głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) – winda znajdująca się w budynku ułatwia dostęp do poszczególnych pięter dla osób niepełnosprawnych
- ograniczona możliwość poruszania się w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny)- brak windy
- brak toalet przystosowanych dla inwalidów w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu

Zakres zadań

  • prowadzenie głównej ewidencji finansowej w zakresie przydzielanych dla Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu limitów finansowych oraz realizowanych przez Wydział wydatków, w ujęciu na rozdziały 75401(CBŚP), 75402 (BSW KGP),75404 (KWP) i 75405 (KMP i KPP) oraz sporządzanie w tym zakresie stosownej analizy
  • końcowe weryfikowanie dostarczanych dokumentów księgowych (faktur, rachunków, dokumentów obrotu magazynowego, protokołów przyjęcia itp.) pod względem poprawności merytorycznej ich przygotowania w poszczególnych komórkach Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu, do dalszej realizacji finansowej lub wykorzystania służbowego w gospodarce majątkiem
  • opracowywanie i weryfikowanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji, w celu zapewnienia rzetelności zawartych w nich danych oraz terminowości ich przekazywania (przesyłania)
  • uzgadnianie i bieżące porównanie, z poszczególnymi sekcjami i zespołami Wydziału Transportu, wykorzystanych środków w ramach przyznanych limitów finansowych
  • nadzór nad prawidłowym przechowywaniem i przygotowaniem od archiwizacji dokumentów zespołu finansowego w Wydziale Transportu
  • zastępowanie w niezbędnym zakresie podczas nieobecności specjalisty ds. ewidencyjno-finansowych Wydziału Transportu
  • współpraca z przedstawicielami innych wydziałów KWP w celu realizacji sprawozdań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym
  • obsługa komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” i „Excel”
  • umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i wnioskowania
  • komunikatywność
  • samodyscyplina
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowości i finansów publicznych
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość zasad gospodarki materiałowej
  • prawo jazdy kat. B