Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Giżycko
Ogłoszenie o naborze Nr 68286
Warunki pracy
Czas pracy 8 godzin, praca administracyjno-biurowa, komputer, praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba poruszania się pieszego na terenie zewnętrznym budynku oraz pomiędzy kondygnacjami. Budynek posiada trzy kondygnacje, bariery architektoniczne (schody, budynek nie posiada windy oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich), praca przy sztucznym oświetleniu.Zakres zadań
- Wykonywanie czynności związanych ze sprawdzaniem pod względem formalnym i rachunkowym faktur oraz innych dokumentów finansowych stanowiących podstawę do uregulowania należności finansowych z tytułu wykonanych dostaw usług i innych świadczeń oraz przekładanie tych dokumentów właściwym przełożonym do zatwierdzenia i nadawanie im dalszego biegu w celu terminowego opłacania
- Rozliczanie należności finansowych dla osób występujących w charakterze biegłego i biorących udział w okazaniach, sporządzanie formularzy podatkowych PIT dla tych osób włącznie z przekazaniem do jednostki nadrzędnej
- Rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych i sporządzanie list wypłat za podróże służbowe policjantów i pracowników policji, obliczanie należności dla policjantów za przejazd do szkoły oraz prowadzenie dokumentacji i sporządzanie list wypłat dla policjantów w ramach przyznanych nagród uznaniowych
- Rozliczanie kosztów prywatnych rozmów telefonicznych z telefonów służbowych, obciążanie, prowadzenie ewidencji za prywatne rozmowy telefoniczne
- Rozliczanie należności finansowych z tytułu kosztów stawiennictwa osób wezwanych w charakterze świadka i naliczanie stawek opłat za korzystanie ze środowiska i sporządzanie w tym zakresie sprawdozdań
- Przygotowywanie wniosków w zakresie przyjmowania darowizn oraz środków finansowych i rzeczowych w ramach Fnduszu Wparcia Policji
- Prowadzenie postępowań w sprawach szkód dotyczących spraw finansowych oraz przygotowywanie wniosków o zawarcie umów cywilno-prawnych na dostawy lub usługi i rozliczanie zawartych umów zleceń
- Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, naliczanie odpisu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dotyczącej ZFŚS
- Obsługiwanie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych policjantów, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla policjantów i pracowników
- Ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów służbowych, sporządzanie okresowych sprawozdań w tym zakresie oraz prowadzenie kosztów utrzymania obiektów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego W obszarze administracji lub związanym z obsługą finansowo - księgową
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o Policji
- Umiejętność obsługi komputera
- Terminowość, umiejętność pracy własnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa programów komputerowych dotyczących finansów
- Odpowiedzialność, skrupulatność i dociekliwość