Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 69410
Warunki pracy
- stanowisko znajduje się na II kondygnacji budynku- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy oświetleniu sztucznym
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks
- w budynku brak windy oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych natomiast znajduje się
jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzenie sekretariatu Referatu II celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania,
- rejestracja i archiwizacja dokumentacji służbowej celem zachowania procedur kancelaryjnych,
- dostarczanie i odbieranie poczty w Komendzie Miejskiej we Wrocławiu celem zachowania łączności pocztowej,
- realizacja obiegu poczty Referatu II celem prawidłowego funkcjonowania Referatu II
- wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi policji celem aktualizacji spraw kadrowych funkcjonariuszy,
- wprowadzanie danych do internetowego Systemu Ewidencji Mandatów celem rejestracji mandatów karnych w systemie,
- sporządzanie zbiorczych zestawień druków L4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych,
- zastępowanie sekretarki Naczelnika Wydziału w trakcie jej nieobecności celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku administracyjnym
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe