Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,
· kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,
· możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
· narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
· oświetlenie naturalne i sztuczne.
· budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
· stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na 1. piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej. Realizacja zadania zajmuje około 15% ogólnego czasu pracy
- naliczanie oraz przygotowywanie dokumentów i zestawień dotyczących spraw związanych z należnością równoważników pieniężnych i innych świadczeń socjalnych dla strażaków PSP
- likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku. Realizacja zadania zajmuje około 15% ogólnego czasu pracy
- wprowadzanie danych i praca w programie STOCK i LoMAG
- prowadzenie kontroli wewnętrznej oraz realizowanie zadań pokontrolnych
- podpisywanie pism wewnętrznych nie zastrzeżonych do podpisu przez Komendanta powiatowego lub jego zastępcy w zakresie merytorycznego działania własnego stanowiska pracy
- opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania stanowiska pracy ds. kwatermistrzowskich
- sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowania zadań
- realizowanie zadań w zakresie spraw obronnych i przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych wynikających z odrębnych przepisów
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego. Realizacja zadania zajmuje około 20% ogólnego czasu pracy
- wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych
- sporządzanie list obecności pracowników komendy oraz osób skierowanych do odbycia stażu w Komendzie Powiatowej PSP w Olecku
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres