Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, w tym sprawowanie nadzoru oraz monitorowanie sposobu realizacji tych zadań w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie. Kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp w KMP w Krakowie. Przewodniczenie pracom komisji ustalających przyczyny oraz okoliczności wypadków funkcjonariuszy KMP w Krakowie oraz udzial w realizacji postępowań powypadkowych pracowników KMP w Krakowie. Praca administracyjno-biurowa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- praca częściowo w terenie (realizacja oględzin miejsc zdarzeń, stanu technicznego maszyn i urządzeń, przeprowadzanie kontroli w zakresie bhp, przeprowadzanie szkoleń w zakresie bhp).
Zakres zadań
- Przewodniczy pracom komisji ustalających przyczyny oraz okoliczności wypadków policjantów KMP w Krakowie. Opracowuje i przekazuje dokumentację postępowań powypadkowych do Rejonowej Komisji Lekarskiej. Udzial w realizacji postępowań powypadkowych pracowników Policji. Opracowuje i przekazuje dokumentację postępowań powypadkowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- Opracowuje oraz sporządza programy szkolenia wstępnego w zakresie instruktażu ogólnego dla poszczególnych stanowisk służby i pracy oraz przeprowadza szkolenia w tym zakresie;
- Uczestniczy w opracowaniu oraz aktualizacji analizy i oceny ryzyka zawodowego/identyfikacji zagrożeń na stanowiskach służby/pracy;
- Kontroluje warunki służby/pracy oraz zasady przestrzegania przez policjantów i pracowników przepisów bhp;
- Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi w zakresie warunków służby/pracy, badań środowiska pracy oraz czynników szkodliwych dla zdrowia, profilaktycznych badań lekarskich;
- Uczestniczy w opracowaniu instrukcji i procedur w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach służby/pracy;
- Kontroluje zaopatrzenie policjantów i pracowników w odzież ochronną, sprzęt ochrony osobistej oraz środki czystości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji;
- Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie bhp, znajomość przepisów kpa, umiejętność obsługi komputera;
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprzwdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność interpretacji przepisów;
- Obiektywizm i wnikliwość w ocenie faktów;
- Umiejętność obsługi pakietu Ms Office.