Zadania na stanowisku: Analiza dokumentacji projektowej pod względem kompletności; Wprowadzanie optymalizacji techniczno-ekonomicznych i proponowanie rozwiązań zamiennych; Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i aktywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów oraz ofert. Sporządzanie kosztorysów i analiz na roboty dodatkowe w trakcie trwania projektu. Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców materiałów. Zbieranie i uaktualnianie cen materiałów, robocizny, usług oraz najmu...
Obsługa w pełnym zakresie szkód majątkowych klientów korporacyjnych; Tworzenie i aktualizacja rezerw na odszkodowania; Przeprowadzanie oględzin miejsca i przedmiotu szkody w terenie, uczestniczenie w spotkaniach, negocjacjach z klientem; Pozyskiwanie niezbędnych dokumentów i informacji,...
Obowiązki: Przygotowywanie i kontrola dokumentacji projektowej; Analiza rozwiązań technicznych i materiałów pod kątem doboru technologii lub metod budowlanych; Weryfikacja poprawności i optymalizacja rozwiązań projektowych, sporządzanie przedmiarów robót; Dbanie o terminową realizację...
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Miejsce pracy: Poznań Twój zakres obowiązków: przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów (dotyczy inwestycji na terenie Niemiec), analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, zbieranie i...
Miejsce pracy: Warszawa Do Twoich obowiązków należeć będą: analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów, zbieranie i weryfikacja ofert od...
Zadania na stanowisku: Analiza dokumentacji projektowej pod względem kompletności; Wprowadzanie optymalizacji techniczno-ekonomicznych i proponowanie rozwiązań zamiennych; Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych; Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i aktywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sporządzanie kosztorysów oraz ofert. Sporządzanie kosztorysów i analiz na roboty dodatkowe w trakcie trwania projektu. Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców materiałów. Zbieranie i uaktualnianie cen materiałów, robocizny, usług oraz najmu...
Obsługa w pełnym zakresie szkód majątkowych klientów korporacyjnych; Tworzenie i aktualizacja rezerw na odszkodowania; Przeprowadzanie oględzin miejsca i przedmiotu szkody w terenie, uczestniczenie w spotkaniach, negocjacjach z klientem; Pozyskiwanie niezbędnych dokumentów i informacji,...
Obowiązki: Przygotowywanie i kontrola dokumentacji projektowej; Analiza rozwiązań technicznych i materiałów pod kątem doboru technologii lub metod budowlanych; Weryfikacja poprawności i optymalizacja rozwiązań projektowych, sporządzanie przedmiarów robót; Dbanie o terminową realizację...
Opis stanowiska: Przygotowanie wycen skierowanych do ofertowania; Obsługa oprogramowania do opracowania kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej oraz sposobu wykonywania robót wynikających z dokumentacji; Optymalizacja technologiczna i materiałowa robót; Określenie budżetu...
Zadania: tworzenie raportów i analiz; uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy; analizowanie...
Miejsce pracy: Poznań Twój zakres obowiązków: przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów (dotyczy inwestycji na terenie Niemiec), analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, zbieranie i...
Miejsce pracy: Warszawa Do Twoich obowiązków należeć będą: analiza techniczna dokumentacji wraz z poszukiwaniem rozwiązań zamiennych, przygotowywanie wycen, kosztorysów i przedmiarów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiałów, zbieranie i weryfikacja ofert od...