Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferta:
- Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
- Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień
- Udział w pracy zespołów projektowych
- Możliwość udziału i zdobycia nagród w ramach: Programu Motywowania, Programu Kaizen, Współzawodnictwa Polepszeń Jakości (QIC) i Programu Poleceń Pracowniczych
- Opieka medyczna
- Dofinansowanie posiłków
- Karta Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski
- Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników)
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie w obszarze produkcji lub jakości w firmie produkcyjnej najlepiej z branży automotive (1-2 lata)
- Znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie
- Umiejętność analitycznego myślenia, zarządzania priorytetami, zdolność do pracy pod wpływem stresu, wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność do pracy zespołowej
- Praktyczna znajomość wymagań IATF 16949
- Znajomość narzędzi jakościowych (MSA, SPC, APQP, PPAP, CP)
- Praktyczna znajomość wymagań VDA 6.3
- Mile widziana znajomość programu SAP
Zadania:
- Uczestnictwo jako przedstawiciel jakości w nowych uruchomieniach APQP i zmianach
- Przeprowadzanie i koordynacja audytów wewnętrznych, audytów procesu oraz wizyt i audytów u klientów
- Zarządzanie procesem reklamacji produktów wraz z zarządzaniem działaniami natychmiastowymi i wycofywaniem wadliwych partii produktów
- Zarządzanie procesem reklamacji dostawców
- Nadzór nad procesem FMEA
- Komunikowanie w organizacji celów i wyników jakościowych, definiowanie działań korygujących w przypadku braku realizacji celów jakościowych
- Uczestnictwo w audytach procesu u dostawców
- Opracowywanie dokumentów systemu zarządzania jakością (instrukcje, standardy pracy)
- Realizacja szkoleń jakościowych dla pracowników, prowadzenie programu certyfikacji jakościowej pracowników
- Inicjowanie działań doskonalących w celu poprawy poziomu jakości realizowanych i produkowanych wyrobów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.