Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: ISWTK/WS-03/2019
Opis stanowiska:
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom oraz inżynierom, technikom i specjalistom produktowym, którzy diagnozują i rozwiązują problemy techniczne pojawiające się u klientów;
- Monitorowanie pojawiających się alarmów po stronie klienckiej oraz podejmowanie odpowiednich działań mających na celu ich eliminację;
- Raportowanie pojawiających się błędów projektowych oraz problemów związanych z utrzymaniem ruchu do grupy inżynieryjnej;
- Możliwe zaangażowanie w tworzenie aplikacji, testowanie i instalowanie ich u klienta oraz przeprowadzanie szkoleń;
- Możliwe uczestniczenie we wdrożeniach i uruchomieniach zakontraktowanych instalacji;
- Poszerzanie wiedzy oraz doskonalenie posiadanych umiejętności specjalistycznych;
- Udział w wewnętrznych szkoleniach dostosowujących doświadczenie kandydata do wymagań stanowiska.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka, energoelektronika, mechatronika elektryczne lub pokrewne);
- Doświadczenie w branży automatyki przemysłowej, w tym we wsparciu technicznym, rozwiązywaniu problemów klienckich, projektowaniu systemów automatyki (software & hardware);
- Umiejętność programowania, diagnozowania oraz konfigurowania sterowników PLC;
- Znajomość techniki napędowej:
- - umiejętność konfigurowania, diagnozowania przekształtników częstotliwości (falowników) poparta znajomością teoretycznych podstaw ich działania i budowy
- - znajomość silników indukcyjnych AC, silników prądu stałego DC
- - znajomość serwonapędów będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość sensoryki przemysłowej;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;
- Umiejętność właściwego ustalania priorytetów;
- Zdolność komunikacji ze wszystkimi szczeblami managmentu;
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w wybrane weekendu;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie nabyte przy uruchomieniach systemów automatyki lub wcześniejsza praca na utrzymaniu ruchu.
Oferujemy:
- Początkowo zatrudnienie przez Work Service na umowę o pracę tymczasową, z możliwością przejścia pod strukturę Klienta;
- Pracę w systemie zmianowym - godziny związane z obsługą klienta w USA. Praca w trybie (3tygodnie + weekendy pierwsza zmiana; 2tygodnie pracy- zmiana nocna; 1tydzień - pierwsza zmiana);
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i umiejętności;
- Benefity: Medicover, ubezpieczenie, kafeteria, stołówka;
- Premie wakacyjne, świąteczne;
- Możliwość pracy w renomowanej firmie;
- Wysoką kulturę pracy.