Salary: 5500-7000 PLN gross/month (Umowa o Pracę)
Location: Katowice
The candidate will take part in support & maintenance team.
This team currently is composed by 6/7 people, which main activities are divided in two support areas:
2nd line support for MES applications installed in our customers’ plants producing engines and transmissions.
- Ticket Management (Drive IT as ticketing tool used with the customer / Visual Studio as internal ticketing tool)
- Providing Workaround to the customer (when applicable)
- Analysis of the problems before escalating the ticket to 3rd line
- Relation with the customer
1st line support for Logistics department, providing support on two different applications supporting logistics processes:
- Taking in charge the tickets created on JIRA or creating tickets in DriveIT ticketing tool
- Resolving autonomously some typology of tickets
- Performing pre-analysis before escalating the ticket to the 2nd line, responsible to maintain the code and for bug fixing
- Openess to work on shifts
- Knowledge of Jira
- Strong internal motivation to learn
- Willingness to improve own skills
- Interpersonal skills and teamwork skills
- Caring for high quality work
- Good command of English language
- Good command of Italian language
- Knowledge of SQL
- Knowledge of PL/SQL programming
- Knowledge of ticketing tool and the experience in ITIL processes
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku: APLIKUJ TERAZ.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Celem zbierania i przechowywania danych osobowych jest prowadzenie procesów rekrutacyjnych przez ASTEK Polska sp. z o.o. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Poznaj
ASTEK Polska
ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.
ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.
Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.
Zakres usług:
- Outsourcing specjalistów IT
- Team Leasing
- Managed Service
- Fixed Price
Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.
Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.