Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik help desk Katowice
IT Technical Support – Desktop Analyst

IT Technical Support – Desktop Analyst

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1682 dni temu
IT Technical Support – Desktop Analyst
What will you do?

  • 1st and 2nd level Helpdesk for users (supported hardware, software, applications & tools)

  • Onsite (Hand/Eyes) support contact for Projects, Service Desk and other teams

  • Office equipment checks, support and maintenance (printers, projectors, meeting room screens, video conferencing systems etc)

  • REMEDY (ITSM) call registration or other ticket registration system

  • H/W break fix and maintenance

  • Paperwork for asset & finance management

  • PC preparations (W’10 incl. MS Office build, configuration) and startup training (provisioning) to new users

  • PC and PC supply provisioning

Who will you be working with?

We are divided into six cities, but despite that we are working as a one team, supporting each other in daily activities, in friendly and partnership-based atmosphere. Within this team you will have an opportunity to support local IT infrastructure and cooperate with other support teams across the world.

Who are we looking for?

Before you start our induction training we will check if you:



  • are well motivated team player with ability to work under pressure and in changing environment

  • are able to work with minimum supervision and perform under pressure to tight deadlines

  • are able to work effectively and flexibly in a small team

  • have well structured multi-tasking skill

  • have attention to details

  • have proactive and ‘can do’ attitude



Essential:



  • Good English language skills (B2)

  • Excellent knowledge of Windows 7 and Windows 10

  • Good knowledge of MS Office 365

  • Basic knowledge of and experience in troubleshooting networking issues

  • Basic knowledge of Active Directory

  • Basic knowledge of Microsoft Server systems

  • Experience in customer care

  • Basic ITIL knowledge

  • Willing to work in shifts during regular office opening hours

  • Willing to work outside office opening hours by occasion

  • Willing to travel to other office locations



Nice to have:



  • At least BSc degree in ITC or similar

  • IT Hardware knowledge

  • Apple Mac OS knowledge is a plus

What we offer?

Atmosphere



  • Working with great people and in legendary atmosphere

  • No formal dress code

  • Annual family picnics

  • Unforgettable integrational events

  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects

  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests

  • Internal celebration initiatives: Children’s Day, St. Nicholas Day and many more

  • Supporting employees’ hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball



Development



  • Development in expert or leader competencies

  • Broad training offer with possible co-funding

  • Access to Harvard Business Review knowledge base

  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative

  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings

  • Co-financing for post-graduate studies and courses

  • Many companies under one roof / internal headhunters

  • Internal development events: conferences, meetings, communities

  • Education First platform for learning English online



Benefits



  • Contract of employment for an indefinite period

  • Bonuses, including those for new employees recommendation

  • Additional life insurance

  • Attractive package of extra benefits of your choosing (fitness, gym, cinema, etc.)

  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations

  • Private medical care for you and your family

  • Bicycle parking and carpooling options

  • Free coffee, water, milk and wide range of teas

  • Anti-smog plants in offices

  • Car leasing

About us

Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...