Junior Assistant w zespole IT Help Desk

KPMG

Katowice

2 dni temu

We are 189 000 awesome and ambitious people who create reality.

Osoba z generacji KPMG wie, że jej praca ma sens, wnosi konkretną wartość i daje poczucie samorealizacji oraz spełnienia. Jest niezależna, ambitna, chłonna wiedzy i świadoma siebie oraz swoich umiejętności. Dokładnie wie, dokąd zmierza zawodowo. Decyduje o tym, co wybiera, zamiast biernie korzystać z tego, co dostaje. Jest otwarta na dialog, ale nie boi się wyrażać własnego zdania i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Podejmuje wyzwania, chce być dostrzegana, a nie przezroczysta dla otoczenia. Ceni naturalność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafi umiejętnie kreować swój wizerunek. To często indywidualista, który żyje według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami.

big thinkers wanted



aktualnie poszukujemy

Junior Assistant w zespole IT Help Desk
Katowice
Czym zajmuje się zespół?


Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.

 

W KPMG możesz pracować w:
  • audyt 
    ogólny
  • audyt
    instytucji
    finansowych
  • doradztwo
    podatkowe
  • usługi
    doradcze
  • kancelaria
    prawnicza
    D. Dobkowski
  • usługi
    księgowe
Zakres
obowiązków
  • bieżące wsparcie pracowników katowickiego biura w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych jako pierwsza i druga linia wsparcia
  • wykonywanie prac administracyjno – biurowych w zespole IT
  • obsługa IT biura lokalnego
  • współpraca z zespołem IT w Warszawie
Od kandydatów
oczekujemy
  • doskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Office
  • umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • wykształcenia średniego lub wyższego, preferowane informatyczne
  • dobrej znajomości j. angielskiego
  • umiejętności pracy w zespole
  • odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu.
Dlaczego warto
pracować w KPMG?
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • prestiż
  • stała możliwość nauki i rozwoju
  • stabilne zatrudnienie
  • dobra
    atmosfera
  • szacunek do indywidualności
  • zbalansowany czas pracy
  • jasna ścieżka kariery
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • ciekawe i innowacyjne projekty

•  wolontariat pracowniczy •  program Corporate Wellness Care&Stay •  nowoczesna przestrzeń biurowa •  masaże w biurze •  15 dofinansowanych sekcji sportowych •  imprezy integracyjne •  świeże owoce •  ubezpieczenie na życie •  bilety do kina i teatru •  karta multisport •  prywatna opieka zdrowotna •  przyjazne wprowadzenie do firmy •  wsparcie kolegów i przełożonych

aplikuj!

generationkpmg.pl

kariera.kpmg.pl

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2019 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj

KPMG

Poznaj KPMG

W codziennej pracy każdego dnia pomagamy Klientom stawiać czoła skomplikowanym biznesowym wyzwaniom. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników jesteśmy cenionym i zaufanym partnerem biznesowym. Siła KPMG tkwi w ludziach - właśnie dlatego przyjazne środowisko pracy, w którym pracownicy mogą w pełni rozwijać się i wykorzystywać swój potencjał jest naszym priorytetem.

Opinie o pracodawcy

Praktykant, Advisory

Obecnie odbywam praktyki w dziale Advisory. Od samego początku byłam przypisana do ciekawych projektów z różnych dziedzin. Zadania w zespole są podzielone i ustalane na początku każdej nowego projektu. Po kilku latach studiów, podczas których zdobyłam wiedzę teoretyczną chciałem w końcu nabyć praktycznych umiejętności. Udało się, teraz zdobywam je codziennie.

Asystent, Podatki

W KPMG jestem pierwszorocznym Asystentem w dziale Podatków. Wielu moich znajomych myśli, że to nudna praca biurowa, a tak nie jest. Moja praca ma charakter projektowy. Dzięki temu, w kilka miesięcy, poznałem wiele firm i branż, w których działają. Moim zdaniem jest to nieoceniona wiedza.

Więcej

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk 
Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Praca Pracownik help desk