Green Factory jest liderem w produkcji świeżych, ciętych i pakowanych warzyw. Oferujemy pod marką Fit & Easy starannie wyselekcjonowane produkty, aby oddać świeżość i smak płynące z natury. Green Factory to nowoczesne obiekty magazynowo - produkcyjne, w których cała produkcja odbywa się w trzech fabrykach w Polsce i na Ukrainie. Pierwotnie firma Green Factory zajmowała się produkcją i sprzedażą świeżych warzyw. Od 2006 roku, obserwując dynamicznie rozwijający się rynek produktów typu convenience, rozszerzała asortyment produktów o świeże, umyte i pocięte warzywa pod marką Fit & Easy, a od roku 2015 firma skupia się już tylko na produktach z kategorii Ready to Eat sukcesywnie poszerzając asortyment o nowe linie produktowe, w tym również produkty private label.
Klientami firmy są największe sieci handlowe w Polsce, a także rynek tradycyjny oraz HoReCa (np. McDonald’s). Najwyższą jakość produktów docenili również Odbiorcy z tak wymagających rynków jak np. Niemcy, Czechy, Słowacja, Skandynawia, Ukraina, gdzie kierowany jest eksport.
Aktualnie w ramach grupy Green Factory znajdują się wyspecjalizowane w poszczególnych obszarach spółki: Green Factory (działająca w kanale nowoczesnym), Green Factory Bronisze (działająca na rynku tradycyjnym), Green Factory Logistics (Transport i logistyka kontraktowa oraz GF Trans (transport międzynarodowy)
Obecnie do naszego zespołu w Zdunowie (okolice Płońska) poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres odpowiedzialności:
- udział w budowaniu strategii rozwoju powierzonej kategorii
- analiza i monitorowanie rynku i konkurencji
- opracowywanie i monitorowanie wykonania planów marketingowych, planów sprzedaży i budżetów promocyjnych kategorii
- rozwój i wprowadzanie nowych produktów w rynek
- przygotowywanie i wdrażanie kampanii marketingowych
- opracowywanie materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż
- koordynowanie badań marketingowych
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Działem NPD, Działem Produkcji, Działem Controllingu i innymi działami w firmie
- bezpośrednia współpraca z kluczowymi dostawcami zewnętrznymi [agencje reklamowe, agencje opakowaniowe, agencje badawcze itp.]
- współpraca z innymi rynkami w ramach struktur firmy
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe, preferowane marketingowe
- minimum 3-4-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu lub w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów marketingowych w branży FMCG
- gotowość do ciągłego rozwoju i poszerzania wiedzy biznesowej
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętność interpretacji danych rynkowych/finansowych
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmieniającym się środowisku
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- biegła obsługa komputera, szczególnie w zakresie pakietu MS Office [Word, Excel, PowerPoint]
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań wraz z pakietem socjalnym (Ubezpieczenie na życie AXA, Karta Medyczna w Enel-Med oraz dofinansowanie do Karty Multisport)
- odpowiednie narzędzia pracy (telefon służbowy oraz laptop)
- merytoryczne wsparcie w procesie adaptacji
- przyjazną atmosferę pracy