Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Kierownik Zespołu Call Center Gdynia
Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

VECTRA S.A.
Gdynia
kierownik/koordynator
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
439 dni temu

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
 
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Analiza realizacji planów sprzedażowych Call Center oraz wspieranie procesów zarządczych w tym obszarze
  • Współorganizowanie pracy zespołu sprzedaży, w tym ustalenia procedur, instrukcji, rozwój narzędzi informatycznych
  • Nadzór procesów i rutyn obowiązujących w kanale sprzedaży Call Center
  • Analizowanie raportów sprzedaży i utrzymania oraz podejmowanie odpowiednich działań w porozumieniu z Szefem Kanału - na bazie przeprowadzonej analizy
  • Wdrażanie innowacji procesowych i narzędziowych w celu podnoszenia efektywności  w obszarze call center oraz utrzymania klienta
  • Uczestnictwo we wdrażaniu strategii kampanii promocyjnych
Oczekiwania:
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży (szczególnie w sprzedaży przez telefon)
  • Umiejętność planowania i zarządzania budżetami
  • Umiejętność zarządzania ludźmi i motywowania pracowników
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
  • Dynamizm w działaniu
  • Znajomość obszaru call center
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała + premia kwartalna)
  • Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Przestrzeń na tworzenie programów i wdrażania własnych inicjatyw
  • Niezbędne narzędzia pracy.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
 

Poznaj

VECTRA S.A.

Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...