Kierownik ds. Kluczowych Klientów

BZK Alco S.A.

Bytów, Chojnice, Człuchów, Gdańsk, Gdynia, Kartuzy, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Puck, Sopot, Starogard Gdański, Słupsk, Tczew, Wejherowo

75 dni temu

BZK ALCO S.A. to nowy podmiot na polskim rynku ale posiadający silne zaplecze merytoryczne oraz produkcyjne. Spółka należy do grupy spółek BZK zajmujących się szeroko pojętym przetwórstwem rolniczym. Do grupy tej należą: Bakoma sp. z o.o., Polskie Młyny S.A., Komagra sp. z o.o., Bioagra S.A. oraz Bioagra-Oil S.A. To daje gwarancję dostępu do najlepszych surowców w kraju oraz wysoką jakość produktu. BZK Alco jest firmą w 100% z polskim kapitałem.

 

Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Bytów, Chojnice, Człuchów, Gdańsk, Gdynia, Kartuzy, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Puck, Sopot, Starogard Gdański, Słupsk, Tczew, Wejherowo
Zadania:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna jest za współpracę z klientami w kanale nowoczesnym. Do jej zadań należy osiąganie założonych celów sprzedażowych, marżowych, dystrybucyjnych i jakościowych, przy ścisłej współpracy z pracownikami ze wszystkich działów BZK ALCO SA.

 

Do obowiązków pracownika należy:
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami sieci międzynarodowych
  • Zarządzenie portfelem obsługiwanych Klientów;
  • Realizowanie cyklicznych wizyt handlowych zgodnie ze standardem i harmonogramem obsługi PSD;
  • Obsługa merchandisingowa placówek handlowych Klientów kanału nowoczesnego;
  • Rozwój rentownej współpracy z Klientem poprzez współtworzenie i wdrażanie wspólnej strategii rozwoju;
  • Inicjowanie i wdrażanie pro sprzedażowych projektów, mających na celu intensyfikację sprzedaży u obsługiwanych Klientów kanału nowoczesnego;
  • Prowadzenie na poziomie placówki Klienta, lokalnych negocjacji handlowych oraz wdrażanie wszystkich postanowień zawartej centralnie Umowy handlowej;
  • Inicjowanie i nadzór nad przebiegiem działań promocyjnych;
  • Planowanie oraz egzekucja działań trade marketingowych;
  • Tworzenie i realizowanie planów akcji promocyjnych, ekspozycyjnych, animacyjnych oraz działań związanych z reprezentacją produktów oferowanych przez Pracodawcę;
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży alkoholi, wymagane w branży spożywczej i współpracy z sieciami handlowymi) - min 2 lata;
  • Szeroka wiedza z zakresu sprzedaży (techniki sprzedaży, techniki negocjacyjne, zasady merchandisingowe)
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu;
  • Samodyscyplina, samodzielność w działaniu i determinacja w dążeniu do celu;
  • Duża motywacja do pracy oraz nastawienie na osiąganie sukcesów;
  • Znajomość MS Office;
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności handlowe, interpersonalne oraz kultura osobista;
  • Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Przesłanie do Spółek z grupy BZK danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez spółkę w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BZK ALCO z siedzibą w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 97A, dalej „Spółka” z którą można skontaktować się poprzez e-mail rekrutacja@bzk.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
    1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Spółce , zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679), w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679;
    2. w celu podjęcia działań koniecznych przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679;
    3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679);
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki , zgodnie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679, polegający na umożliwieniu Spółce obrony swych praw.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym spółkom z grupy BZK, w zakresie koniecznym do prowadzenia procesu rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi na ich rzecz w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Spółka prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. w zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy, podanie danych jest dobrowolne.

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy Spółek:
- BZK Group Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Bakoma Sp. z.o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Polskie Młyny S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Komagra Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- BIOAGRA-OIL S.A. ul. Przemysłowa 64, 43-100 Tychy
- BIOAGRA S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

- BZK ALCO ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

Poznaj

Bakoma Sp. z o.o.

Poznaj nas!

Bakoma Sp. z o. o. powstała w 1989 roku i jest największym polskim producentem galanterii mlecznej. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a produkcja jogurtów, serków i deserów mlecznych odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie koło Sochaczewa. Bakoma buduje pozycję silnego producenta przetworów mlecznych również za granicą, odkąd Polska weszła do Unii Europejskiej w 2004 roku. Nasze produkty są dostępne w krajach takich jak: USA, Anglia, Irlandia, Portugalia, Słowacja, Węgry, Rumunia, Rosja, Litwa, Estonia. W trosce o jakość oferowanych wyrobów oraz ich bezpieczeństwo Bakoma wdrożyła i utrzymuje system analiz i kontroli punktów krytycznych (HACCP) oraz system zapewnienia jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.

Proces Rekrutacji Bakoma

1 Krok
Rozmowa Telefoniczna

Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje i spełnia nasze oczekiwania na stanowisko na które rekrutujemy możesz spodziewać się telefonu z naszej strony.

2 Krok
Rozmowa Rekrutacyjna

Jeśli po rozmowie telefonicznej nadal jesteś zainteresowany współpracą z nami umówimy spotkanie w dogodnym terminie – poznamy się bliżej.

3 Krok
Propozycja Współpracy

Jeśli na rozmowie warunki współpracy będą odpowiednie dla obu stron otrzymasz propozycję współpracy.

Więcej

Korzyści płynące z współpracy

Opieka medyczna Enel Med

Multisport

Możliwości z korzystania z ubezpieczenia grupowego

Kasa zapomogowo-pożyczkowa

Dofinansowanie do posiłków

Kursy językowe

Więcej

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...
Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager