Kierownik ds. marketingu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska:
- Koordynowanie komunikacji wewnętrznej firmy, w tym projektów promocyjnych (programy lojalnościowe, konkursy) dla firm partnerskich, przedstawicieli handlowych i pracowników
- Propozycja i nadzór wdrożenia nowych narzędzi do monitorowania zadowolenia klientów ze świadczonych usług
- Tworzenie strategii marketingowej
- Analiza i badania klienta: segmentacja, badania potrzeb, badania satysfakcji, badania wizerunku
- Odpowiedzialność za działania CRM-owe do bazy klientów
- Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacyjnych
- Przygotowywanie udziału w targach i wydarzeniach branżowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu treściami serwisu internetowego (www)
- Znajomość w praktyce działań budujących wizerunek w Internecie i mediach społecznościowych
- Doświadczenie w kontaktach w z mediami
- Doświadczenie w zarządzaniu marką korporacji i marką produktów
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz nadzorowania realizacji jego zadań
- Umiejętność motywowania pracowników