Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację;
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta;
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu;
- Współpraca z innymi działami Firmy.
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Samodzielności, dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę w pracy.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.