Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Telesprzedaży

Cyclad Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
4105 dni temu

Oferta aktualna do: 2014-09-18

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa działająca w sektorze IT/ICT. Podstawowy zakres świadczonych przez nas usług obejmuje Rozwiązania Kadrowe, Cyclad Tools, Outsourcing IT oraz usługę Software House. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług przy zachowaniu partnerskich relacji zarówno z naszymi Klientami, jak i Pracownikami.

Aktualnie dla naszego klienta - firmy, która jest liderem cyfrowych usług kablowych poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Telesprzedaży


Kierownik ds. Telesprzedaży

Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: CC14/KIER/KAT
Główne zadania na tym stanowisku pracy to:
  • Zarządzanie dużymi zespołami sprzedażowymi, kierowanymi przez Team Leaderów
  • Przygotowanie, realizację i raportowanie kampanii telemarketingowych (inbound), w tym: realizację celów sprzedaży
  • Dbanie o wysoki poziom service level
  • Bieżące analizowanie rezultatów sprzedaży oraz planowanie aktywności prowadzących do ich ulepszenia
  • Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów

 

Wymagania wobec Kandydata:
  • Doświadczenie w koordynowaniu bądź zarządzaniu pracą dużych zespołów sprzedażowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów telemarketingowych
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • Nastawienia na realizację celów biznesowych
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Doskonała organizacja pracy
  • Umiejętności budowana i utrzymania relacji
  • Znajomości języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe

 

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – w części uzależnione od wyników pracy
  • Benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę z najnowszymi technologiami

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacjnych(zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw z 2002 r Nr 101 Poz. 926 z późn. zmianami.)

Jeżeli interesują Cię inne oferty pracy, skontaktuj sie z nami:
rekrutacja@cyclad.pl
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...