Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Sosnowiec Menedżer ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (Customer Relationships Manager) Sosnowiec
Kierownik ds zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationships Manager)

Kierownik ds zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationships Manager)

Środula Sp. z o.o.
Sosnowiec
praca stacjonarna
2013 dni temu

"Środula" Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Opel i KIA Motors - firma z 20-letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku.



Kierownik ds zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationships Manager)
Miejsce pracy: Sosnowiec


Zadania:
  • zarządzanie relacjami z klientami firmy
  • bezpośrednia współpraca z kierownikami pozostałych działów firmy
  • nadzorowanie pracy działu contact center
  • planowanie działań marketingowych
  • raportowanie działań do Zarządu firmy
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne
  • kreatywność i umiejętność samodzielnego działania
  • umiejętność budowania relacji z klientem
  • doświadczenie w zakresie promocji i sprzedaży bezpośredniej usług
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem
  • znajomość MS Office
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawą i twórczą pracę przy zupełnie nowym projekcie
  • samodzielność w działaniu
  • wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i osiąganych wyników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...