Kierownik Działu Informacja - Reklamacje

Selgros Cash&Carry

Gdańsk

34 dni temu

POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKO:

Kierownik Działu Informacja - Reklamacje
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: KIEROWNIK DZ. I/R_GDAŃSK

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • koordynacja pracy w dziale,
  • zapewnienie profesjonalnej informacji i obsługi klienta,
  • prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę,
  • posiadających umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne
  • zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz zorientowanych na realizację określonych celów,
  • posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office,
  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid).

Mile widziane:

  • znajomość obszaru związanego z reklamacjami i gwarancjami,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – KIEROWNIK DZ. I/R_GDAŃSK


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Kierownik działu reklamacji jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie przyjmowania i realizowania reklamacji, a także za zapewnienie jak najlepszej obsługi klientów w tym zakresie. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność i efektywność funkcjonowania działu reklamacji i zatrudnionego w nim personelu. Kierownik ingeruje osobiście w szczególnie ...
Praca Kierownik Działu Reklamacji