Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu Marketingu w branży IT

AMSO S.C
Balice
kierownik/koordynator
pełny etat
praca stacjonarna
1514 dni temu
Kierownik działu Marketingu w branży IT
Miejsce pracy: Balice


Co robimy?


Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.

 

Kogo szukamy?


Szukamy osób kreatywnych, myślących niesztampowo, które potrafią pogodzić standardowe schematy działań marketingowych oraz zdobyte dotychczas doświadczenie, z pionierskimi wizjami skutecznego i efektywnego dotarcia do naszych klientów.
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie scalenie wszystkich działań marketingowych realizowanych przez nas oraz wyznaczanie ścieżek rozwoju w bardzo szybko rozwijającej się firmie.

 

Twoje zadania

 

Chcielibyśmy powierzyć następujące obowiązki:

Scalenie funkcjonowania działań marketingowych w następujących obszarach:

  • e-commerce (Performance marketing, Social Media oraz optymalizacja sklepu),
  • nadzór oraz współtworzenie kampanii  dla sklepów stacjonarnych, visual merchandisig, działania PR i brandingowe, działania Content Marketing,
  • działania B2B nakierowane na pozyskiwanie kontaktów i umów,
  • koordynacja działań marketingowych nakierowanych na rynki zagraniczne

Ponadto

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy również w jej oddziałach
  • Przygotowanie i koordynowanie działań marketingowych 
  • Tworzenie kampanii reklamowych skierowanych do klientów
  • Budowanie wizerunku i rozwoju marki
  • Opracowanie analiz i materiałów wspierających sprzedaż
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Realizowanie strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa
  • Budowanie i Motywowanie podległego Zespołu
Twój profil

 

Od osób zatrudnionych będziemy wymagać:

  • Rozwiniętych umiejętności marketingowych
  • Dobrej znajomości zagadnień związanych ze sprzętem IT
  • Doświadczenia min 6 miesięcznego w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo Dobrej znajomości obecnie wykorzystywanych w branży narzędzi marketingowych
  • Zaangażowania, kreatywności
  • Konsekwencji w dążeniu do realizacji określonych celów
  • umiejętności strategicznych
  • umiejętności zarządzania budżetem
  • umiejętności kierowania kapitałem ludzkim
  • zdolności organizacyjnych
Oferujemy

 

Osobom zaangażowanym zrekompensujemy się:

  • Stabilnym zatrudnieniem ze stałym wynagrodzeniem podstawowym
  • Po okresie próbnym dodatkowo wynagrodzeniem prowizyjnym uzależnionym od wyników pracy
  • Pracą w samym sercu firmy z perspektywą awansu oraz mocnym wpływem na rozwój przedsiębiorstwa
  • Możliwością doskonalenia kwalifikacji
  • Wsparciem ze strony zespołu
  • Benefitami w postaci karty multisport czy ubezpieczenia grupowego
  • Zniżkami pracowniczymi
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...