Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.

Rzeszów

98 dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko:


Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

Rzeszów

Główne zadania:
  • Zarządzanie Działem Obsługi Pacjenta;
  • Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;
  • Dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju pracowników;
  • Zapewnienie efektywności pracy zespołu;
  • Nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi  standardami jakości;
  • Dążenie do osiągania założonych wyników satysfakcji klientów;
  • Zarządzanie procesem reklamacji składanych w placówce;
  • Organizacja wsparcia administracyjnego dla menedżerów i zespołów w placówce.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie;
  • Min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta/ lub Pacjenta;
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora w branży: medycznej, bankowości, turystyce bądź ubezpieczeniach;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i menedżerskie;
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Wytrwałość w realizacji zadań i celów.
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznej, renomowanej firmie, będącej liderem swojej branży;
  • Pakiet pozapłacowy: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe - na preferencyjnych warunkach;
  • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
  • Miłą i przyjazną atmosferę;
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.

Zobacz nasz profil pracodawcy



Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED - lider i ekspert godny zaufania

Profesjonalnie i z zaangażowaniem dbamy o zdrowie Pacjentów, rozwijamy naszą działalność już od 20 lat. Dziś jesteśmy liderem i ekspertem na rynku prywatnych usług medycznych. Opieką obejmujemy zarówno Pacjentów indywidualnych jak i korporacyjnych oraz ich rodziny. Działalność ambulatoryjną prowadzimy pod dwiema wiodącymi i dopełniającymi się markami - LUX MED oraz Medycyna Rodzinna.

Tworzymy imponującą sieć, która liczy już ponad 1600 nowocześnie wyposażonych placówek w całej Polsce, w których diagnozujemy, badamy i leczymy ponad 1 200 000 Pacjentów. Mamy już 114 placówek własnych i przyzakładowych, 1500 placówek współpracujących oraz jedną z największych w Polsce prywatnych baz diagnostyki. W 2010 r. uruchomiliśmy szpital w Warszawie. Pracuje dla nas ponad 9500 osób, w tym blisko 4100 lekarzy różnych specjalności.
Zaufanie, satysfakcja i zdrowie Pacjentów to wartości, na które stawiamy. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wciąż doskonalimy nasze standardy i wprowadzamy nowatorskie rozwiązania, by zapewnić niezmiennie wysoką jakość usług, łatwy i szybki dostęp do lekarzy, wizyt oraz badań.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (663)
Wałbrzych (47)
Legnica (59)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (152)
Toruń (92)
Lubelskie:
Lublin (111)
Chełm (23)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (768)
Tarnów (42)
Nowy Sącz (31)
Mazowieckie:
Warszawa (1717)
Radom (71)
Płock (39)
Opolskie:
Opole (110)
Nysa (23)
Podkarpackie:
Rzeszów (83)
Przemyśl (19)
Podlaskie:
Białystok (96)
Suwałki (30)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (321)
Gdynia (137)
Słupsk (40)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (31)
Ełk (11)
Wielkopolskie:
Poznań (518)
Kalisz (43)
Konin (32)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (261)
Koszalin (63)
Kołobrzeg (28)
Auchan (144)
Tesco (373)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (15)
STRABAG (12)
ABB (50)
Accenture (131)
Luxoft (153)
PKO BP (261)
KPMG (32)
Orange (12)
IKEA (5)
Budimex (33)

Rekrutują z Praca.pl