Cementownia Rudniki, gmina Rędziny, koło Częstochowy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo
- Kierowanie wykonywaniem pomiarów i analiz przez zespół zgodnie z harmonogramem w celu zmniejszenia awaryjności urządzeń,
- Tworzenie planów i harmonogramów diagnostycznych dla urządzeń zakładowych
- Przeprowadzania analizy postojów i awarii, tworzenie na jej podstawie wniosków oraz ich
realizacja, - Nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem okresowych kontroli maszyn i urządzeń,
- Zgłaszanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia w części zamienne, narzędzia i niezbędne materiały potrzebne do prowadzenia pomiarów,
- Zlecanie audytów technicznych, pomiarów i innych badań zewnętrznym jednostkom badawczo-pomiarowym
- Analiza pomiarów wykonywanych przez specjalistów ds. niezawodności,
- Dokumentowanie i analiza postojów mechanicznych i elektrycznych, wykonywanie raportów RCA i nadzór nad ich wdrożeniem,
- Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń,
- Nadzór i koordynacja wykonania zadań według przyjętych planów i harmonogramów,
- Prowadzenie gospodarki materiałami konserwującymi,
- Wnioskowanie o zatrzymanie urządzeń w przypadku stwierdzenia przekroczeń dozwolonych
parametrów, - Informowanie kierowników wydziałów obsługujących urządzenia o stwierdzeniu przekroczeń dozwolonych parametrów,
- Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki: mechanika, budowa maszyn,
elektrotechnika, mechatronika lub pokrewne. - Doświadczenie min 5 lat pracy w dziale utrzymania ruchu zakładu produkcyjnego.
- Znajomość zagadnień specjalistycznych w tym: znajomość budowy i eksploatacji maszyn i urządzeń, oraz dokumentacji techniczno-ruchowej,
- Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność kierowania i organizowania pracy zespołu,
- Komunikatywność i szybkość podejmowania decyzji,
- Samodzielność i umiejętność negocjacji,
- Innowacyjność.
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę na zastępstwo,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. opieka medyczna,
karta rekreacyjno-sportowa) - Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w strukturach CEMEX.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania