Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów
Kierownik oddziału

Kierownik oddziału

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa
Rzeszów
praca stacjonarna
55 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 157443

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, obsługa petentów, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji i innych pism.


Praca w budynku na 1 piętrze. Bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.


Narzędzia pracy: komputer


 


 


 


 

Zakres zadań

  • kieruje oddziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie spraw przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie czynności obsługi kancelaryjnej przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie obsługi petentów, przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie ewidencji, rejestrów i sprawozdań przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • sporządza decyzje, postanowienia i inne pisma należące do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego z zakresu działania oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • udziela odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje
  • załatwia wnioski o udzielenie informacji publicznej
  • załatwia wnioski o wydanie zaświadczeń
  • wykonuje inne czynności wynikające z ustawy prawo budowlane, zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego pracy na stanowisku nadzorującym pracowników oraz praca w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach zajmujących się załatwianiem spraw kancelaryjno-administracyjnych
  • Biegła znajomość przepisów ustawy prawo budowlane
  • Biegła znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Biegła znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Biegła znajomość przepisów regulujących załatwianie skarg i wniosków
  • Znajomość funkcjonowania systemu EZD RP
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych, w tym instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustawy o służbie cwyilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat B
  • obsługa komputera, znajomość programu EXCEL
  • umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowych